مرکز پخش دستگاه بنه شکن عمده

مرکز پخش دستگاه بنه شکن عمده این جاست. اگر برای فرآوری تولیدات باغات پسته  و یا کارخانه تولید مغز پسته به دنبال تجهیز ماشین آلات آن هستید و کیفیت تولید مغز پسته ها هم برای تان اهمیت اساسی دارد، کافی ست با سایت کوشا دانه آشنا شوید.

مجموعه کوشا دانه مرکزی است که  با تولید کنندگان برجسته دستگاه بنه شکن عمده در ارتباط است و درگاهی برای تجارت و خرید و فروش  و پخش این دستگاه های بنه شکن می باشد . شما می توانید به آسانی انواع دستگاه های بنه شکن را با ظرفیت های درخواستی و متناسب با نیاز تان را انتخاب کرده و  از این مجموعه درخواست کنید و پس از ثبت سفارش خود در محل مورد نظر تان آن را تحویل بگیرید.

مرکز پخش دستگاه بنه شکن عمده

فرآیند تولید دستگاه بنه شکن عمده

مرکز پخش دستگاه بنه شکن عمده

فرآیند تولید دستگاه بنه شکن عمده مانند هر دستگاه دیگری  بر پایه مهندسی صنعتی آن استوار است.ایران به عنوان دومین تولید کننده پسته جهان و صادر کننده برتر پسته ، نیاز به دستگاه های پیشرفته برای تولید فرآورده های پسته دارد. پس از سالهای پیروزی انقلاب، صنعت گران و مهندسین  ایرانی بر آن شدند که در راستای استقلال و کاستن از هزینه های تولید مغز پسته، خودشان به تولید بنه شکن و دیگر دستگاه های مورد نیاز در این حوزه بپردازند.

پس از تشخیص نیاز به تولید دستگاه بنه شکن، مهندسین برتر ایرانی اقدام به طراحی این دستگاه نمود و شهر تبریز اولین کارخانه تولید بنه شکن را راه اندازی کرد. پس از تبریز، صنعت گران شهر اصفهان و کرمان به تولید این دستگاه ها پرداختند و اکنون بیش از 60 مدل از دستگاه های بنه شکن و مغز کن طراحی و ساخته شده است و در دسترس کارخانه داران و تولید کنندگان خشکبار قرار دارد.

جای بسی افتخار و مباهات است که اکنون ایران اسلامی ما نه تنها توانسته بهترین دستگاه های اتوماتیک بنه شکن را تولید کند بلکه به دلیل کیفیت بالای دستگاه های تولیدی، توانسته در  بازارهای جهانی محصول خود را عرضه نامید و با دیگر تولید کنندگان بنه شکن، رقابت جهانی داشته باشد و برتری صنعت خود را به رخ رقبا بکشد.

تولید بنه شکن در ایران و پیشرفت ماشین آلات مرتبط، تا جایی پیش رفته است که یک تولید کننده به راحتی می تواند چند تن پسته را در عرض یک ساعت مغز کند و مغز ها را برای بسته بندی یا فرآوری های بعدی مانند خلال پسته یا پودر پسته یا.. آماده سازد. دستگاه های بنه شکن از مرحله شکستن پسته تا تحویل مغز به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست کار می کنند و سبب بهره وری در تولید مغز پسته می شوند. قطعات ایمن دارند و استحکام  و طول عمرشان نیز قابل توجه است.

خرید دستگاه بنه شکن عمده

خرید دستگاه بنه شکن عمده

خرید دستگاه بنه شکن عمده نیاز هر کارخانه داری است که در حوزه تولید خشکبار یا تولید مغز پسته، پودر یا خلال پسته فعالیت می کند. خرید دستگاه های پسته شکن و مغز کن ، سورت و بسته بندی و .. از جمله هزینه هایی است که در برای تولید مغز پسته آجیلی یا صادراتی مورد نیاز است. هرچه کارخانه دار یا تولید کننده بتواند هزینه کمتری برای خرید این دستگاه ها صرف نماید، در نتیجه قمیت تمام شده محصول کاهش می یابد و این هم به سود تولید کننده است و هم به سود خریدار.

یکی از راه های کاستن از این هزینه ها، خرید عمده از تولید کننده است. خرید عمده و مستقیم به واسطه حذف دلالان و هزینه های انبار داری و .. قیمت تمام شده دستگاه بنه شکن را بسیار کاهش می دهد و خرید بنه شکن برای خریدار به صرفه خواهد بود.

اگر قصد خرید بنه شکن را دارید به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید

1 نظر
  1. اسماعیل فرمانبر می گوید

    سلام وقتتون بخیر دستگاه بن شکن تون در هر ساعت چقدر بنه خورد میکنه و آیا دستگاه دیگری در کنار خودش لازم داره یا خودش به تنهایی بنه ها را مغز می کند آیا این دستگاه مغز های دیگر را هم خورد میکند مثل فندق بادام گردو و اینکه برق این دستگاه‌ها تکفاز هست یا سه فاز ممنون میشم که سوالات من رو پاسخگو باشید متشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید