مغز پسته اکبری با نازل ترین قیمت

مغز پسته اکبری یکی از اعلاء ترین و خاص ترین نوع مغز پسته در ایران می باشد که با طعمی بی نظیر و غنی توانسته خود را در بازار بزرگ داخلی و خارجی بسیار محبوب کند.

مغز پسته اکبری با نازل ترین قیمت را می توانید از فضای مجازی به قیمت مناسبی خرید کنید و برای این کار به سایت مجازی فروش آن مراجعه کنید. اقدام به خرید مغز پسته اکبری در فضای مجازی مزیت های زیادی دارد که یکی از آنها دسترسی سریع به محصول می باشد.

مغز پسته اکبری با نازل ترین قیمت

دسته بندی انواع مغز پسته

دسته بندی انواع مغز پسته

پسته یکی از مغزیجات بسیار مقوی است که از دیرباز بین مردم جهان محبوبیت داشته است. کشور ایران به دلیل داشتن آب و هوای مناسب برای رشد این درخت بسیار مطلوب می باشد. مغز پسته تقریبا در اواخر مردار و اوایل شهریور ماه، به صورت نارس برداشت می شود که رنگ پوست این پسته نسبتا شیری است اما مغز داخل آن کاملا سبز می باشد.

پسته ها در انواع گوناگون با سایزها و شکل های متفاوت در بازار وجود دارند که باعث شده در دسته بندی های مختلفی جای بگیرند. هم چنین مراکز و تولیدکنندگان مغز پسته آن ها را در طعم های متفاوت به بازار عرضه می کنند تا مردم با هر ذائقه ای آن ها را خریداری کنند.

دسته بندی انواع مغز پسته به این صورت می باشد:

  • مغز پسته کال (گرانترین)
  • مغز پسته کوهی
  • مغز پسته سبز
  • مغز دندانه پسته (مناسب برای پودر کردن)
  • مغز لپه پسته (مناسب برای بستنی فروشی ها و قنادی ها)
  • مغز دهن بست (مناسب برای صادرات)
  • مغز پسته گندمی (ارزان و مناسب برای پودر کردن)
  • مغر پسته دو پوست
  • مغز تو جمع کن پسته (نسبتا ناخالص)

مغز پسته های ایرانی همانطور که اشاره شد بهترین نوع در جهان هستند و برای صادرات نیز بسیار مناسب می باشند. پسته ها انواع مختلفی دارند که برای صادرات بسیار مناسب می باشند.

شناسایی مغز پسته اکبری

شناسایی مغز پسته اکبری

ایران بزرگترین تولید کننده مغز پسته در جهان است که هر ساله هزاران تن از این دانه های لبخند به نقاط مختلف جهان صادر می شود. پسته های ایرانی در دو نوع بلند و گرد وجود دارند که انواع و اندازه های مختلفی با طعم های متفاوت دارند. پسته به دلیل داشتن اسیدهای چرب اشباع نشده فراوان می تواند به مدت زیادی بو داده شود.

مغز پسته اکبری شهرت جهانی دارد و به پسته سوپر بلند معروف است. مزیت مغز پسته اکبری درشت بودن و طعم بی نظیر آن است، این مغز پسته با قیمتی بالا در فروشگاه های سراسر دنیا و به ویژه کشورهای عربی به فروش می رسد. مغزهای پسته اکبری به آرامی حرارت داده شده اند تا مواد مغذی آن از بین نرود و طعمی فراموش نشدنی و نه بیش از حد شور ایجاد کنند. این مغزها در سایزهای:

  • ۱۸-۲۰ (در مقادیر کم)
  • ۲۰-۲۲
  • ۲۲-۲۴
  • ۲۴-۲۶

 و در بسته بندی ها و وزن متفاوت موجود می باشند. شناسایی مغز پسته اکبری راحت است و از ویژگی های بارز این مغز پسته، کشیده و بادامی شکل بودن آن است که باعث شده ارزش اقتصادی بالایی کسب کند. ارتفاع پسته (فاصله بین سر و انتهای پسته) نسبت به سایر پسته ها زیاد است و هم چنین باز کردن آن بسیار آسان می باشد. 

مغز پسته اکبری اندازه درشت تری را نسبت به دیگر انواع پسته دارد و طعم مناسب ان باعث شده است مورد استقبال باشد. این پسته اکبری یکی از بهترین انواع پسته می باشد. این نوع پسته بسیار مرغوب است و در بسته بندی مناسبی به دیگر کشور ها ارسال می شود. پسته ی اکبری بیشتر در کرمان تولید می شود و کیفیت بالایی دارد.

سایت فروش مغز پسته اکبری

سایت فروش مغز پسته اکبری

فروش مغز پسته اکبری در سایت های معتبر در دسترس عموم می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر با ورود به این سایت انواع مغز پسته اکبری را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.

سایت فروش مغز پسته اکبری انواع مغز پسته ها را در بسته بندی های مختلف و وزن مورد نظر با اعلام قیمت در اختیار شما قرار می دهد تا با هر سلیقه ای بتوانید مغز پسته خود را خریداری کنید.

سایت های معتبر فروش مغز پسته اکبری برای راحتی مردم و به دلیل عدم دسترسی مردم در شهرهای مختلف به پسته مرغوب، توانسته اند با تضمین محصول خود به بازار بزرگی تبدیل شوند و از این طریق نیازهای کشور را تامین کنند.

هم چنین سایت های فروش مغز پسته اکبری برای کشورهای دیگر نیز وجود دارد تا مردم در سرتاسر دنیا بتوانند انواع مغز پسته را با هر سایز و قیمتی به راحتی خریداری کنند.

این سایت ها با رعایت کامل نکات بهداشتی و در بسته بندی های شیک مغز پسته خریداری شده شما را ارسال می کند. مغز پسته اکبری با یک طعم فراموش نشدنی و به آسانی در اختیار شما قرار می گیرد.

جهت خرید بهترین پسته اکبری توصیه می شود به سایت مجازی فروش آن مراجعه داشته باشید و در این صورت محصول مناسبی را خریداری خواهید نمود.

چه کشورهایی پسته از ایران وارد میکنند

چه کشورهایی پسته از ایران وارد میکنند کشورهای زیادی هستند که از ایران پسته وارد می کنند از جمله کشورهای اروپایی و آسیایی زیرا ایران یکی از بهترین پسته ها را در سطح جهان دارد و به همین دلیل مورد استقبال مصرف کننده می باشد. از انواع پسته ایرانی به دیگر کشور ها ارسال می شود و بهترین نوع آن را در بسته بندی مناسبی عرضه می دارند.

کشورهای اروپایی پسته ایرانی را بسیار قبول دارند و آن را مورد استفاده قرار می دهند. این محصول جزو خشکبار به شمار می آید و برای تامین انرژی بدن مفید خواهد بود. همچنین جهت داشتن سلامتی بدن و پوستی سالم بسیار مناسب می باشد.

از انواع پسته که صادر می شود به پسته نمکی و وحشی می توان اشاره کرد این نوع پسته ها بسیار خوش طعم هستند و مورد رضایت مشتری قرار می گیرند. تولیدکنندگان انواع پسته را در بسته بندی مخصوصی قرار می دهند و برای صادرات آن اقدام می نمایند.

نوعی از پسته که وحشی نام دارد و نام دیگر آن ونوشک نیز است بسیار خوش طعم است و رنگ مناسبی نیز دارد که جهت صادرات کاربرد زیادی دارد. پسته وحشی اندازه کوچکتری را دارد سبز رنگ بوده و طعم ترشی نیز دارد.

بزرگترین مراجع خرید مغز پسته اکبری

بزرگترین مراجع خرید مغز پسته اکبری بزرگترین مراجع خرید مغز پسته اکبری را در ایران می توانید مورد مشاهده قرار دهید و جهت خرید این محصول بهتر است به فضای مجازی مراجعه داشته باشید و در این صورت اقدام به خرید کنید.

امروزه اکثر مراجع بزرگ فروش پسته دارای سایت های مجازی هستند و به این صورت محصول مورد نیاز مصرف کننده را به دست آنها می رسانند.

4 نظرات
  1. چارمغز اعتمادی می گوید

    سلام عرض ادب و احترام خدمت شما و تیم محترم کوشادانه من فروش آنلاین ۴ مغز و ۶ مغ دارم و الان دفعه ششم هفتم ام هست که بهتون سفارش میدم و مشتریان واقعا از مغزهای تعریف میکنن خداروشکر

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما جناب اعتمادی
      بسیار خرسندیم که محصول ما مد نظرتون بود. ان شاءالله در خرید های بعدی شما نیز در خدمتتون هستیم.

  2. ناشناس می گوید

    سلام اوقات بخیر من یک کافه بستنی کوچک در تهران دارم که مشتریان خاصی داره از شما مغز پسته اکبری برای روی معجون خریداری کردم
    بسیار تمیز و یکدست و خوش طعم بود مرسی از شما که این کیفیت را برای مشتریانتان تامین

  3. کافه باروون می گوید

    سلام اوقات بخیر من یک کافه بستنی کوچک در تهران دارم که مشتریان خاصی داره از شما مغز پسته اکبری برای روی معجون خریداری کردم
    بسیار تمیز و یکدست و خوش طعم بود مرسی از شما که این کیفیت را برای مشتریانتان تامین کردید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید