پخش مستقیم خمیر پسته ۱۷۰گرمی

پخش مستقیم خمیر پسته ۱۷۰گرمی با قیمت مناسبی به شعب فروش صورت می گیرد، خمیر پسته را از پسته خام تهیه می کنند و قبل آسیاب شدن پسته خام را برشته می کنند و به آن موادی نظیر شکر و نمک و وانیل و هل اضافه می کنند تا طعم دار شود، این محصول دارای چربی بدون کلسترول است، این ماده خمیری بسیار لذیذ و پر خاصیت و مغذی و برای سلامت بدن مفید می باشد.

پخش مستقیم خمیر پسته ۱۷۰گرمی

شرایط نگهداری از خمیر پسته

شرایط نگهداری از خمیر پسته

بیشترین زمان نگه‌داری خمیر پسته سه هفته و در ظرف درب بسته و در درون یخچال است، پسته سرشار از خاصیت و چربی و بسیار مغذی و مفید می باشد، خمیر پسته یکی از محصولات پسته است.

خمیر پسته روغنی و خمیری است، دلیل چربی آن به این دلیل است که روغن پسته را براب تهیه خمیر آن از آن جدا نمی کنند، روغن پسته فاقد کلسترول است و با مصرف آن فرد دچار افزایش چربی و کلسترول نمی شود و بی ضرر است.

تولید خمیر پسته به این صورت است که مغز پسته خام را برشته و سپس آسیاب و در آخر با شکر و نمک و هل و وانیل ترکیب می کنند و چربی پسته را از آن جدا نمی کنند و به همین دلیل خمیر دارای چربی است، این خمیر دارای خواص مفید و موثر برای بدن و دارای ارزش غذایی بالا و فسفر و آهن و آنتی اکسیدان می باشد، مصرف آن حافظه را افزایش و برای تقویت ذهن مناسب است.

مصرف روزانه خمیر پسته برای ورزشکاران و بزرگسالان سبب تقویت و تغذیه جسم آنها می شود زیرا این محصول بسیار مقوی با حجم کم و بسیار مفید با جذب سریع دارد، به علاوه مصرف آن موجب تقویت مغز، ذهن، معده و تسکین دهنده سرفه و آرامش دهنده قلب و اعصاب است و مجاری های کبد را باز می کند و سبب بهبود و رفع انواع اسهال می شود پس سلامت بدن تضمین می شود.

بهترین روش ارائه خمیر پسته استفاده نکردن از مواد و افزودنی‌های شیمیایی بدون حرارت زیاد است، ویتامین‌ و چربی‌ و پروتئین و فسفر و آهن آن برای سلامت بدن مفید است، وجود فسفر و آهن برای افزایش حافظه و تقویت ذهن و مغز مناسب است، اسید آمینه موجود در پسته برای ترشح هورمون رشد بسیار موثر و در بهبود رشد کودکان و رفع کم خونی و کاهش مشکل دیابت موثر است.

ارائه دهنده خمیر پسته ۱۷۰گرمی

ارائه دهنده خمیر پسته ۱۷۰گرمی

خمیر پسته محصول لذیذ و خوشمزه ای است که شما می توانید بر روی بستنی و نان و بیسکوییت و کیک بزنید و میل بفرمایید، مصرف این خمیر با توجه به مزایا و خواص پسته موجب افزایش ارزش غذایی و سلامت فرد می شود، ارائه دهنده خمیر پسته ۱۷۰گرمی آن را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب در بسته بندی های متنوع را به فروش می رساند، پخش خمیر پسته به تمام شعب سراسر کشور صورت می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید