پسته کوهی کال فروش فوری

توجه توجه !!!

اگر به دنبال خرید پسته کوهی کال هستید .

اعلام می کنیم که مجموعه ما طی چند روز آینده قصد فروش فوری مقدار زیادی پسته کوهی کال را با قیمتی باور نکردنی دارد .

برای خرید این محصول کافی است که با مشاورین ما تماس گرفته و مقدار درخواستی پسته کال خود را اعلام کنید تا این مقدار برای شما ثبت سفارش شود .

پسته تازه خواص زیادی دارد و مصرف آن بسیار توصیه می شود. این نوع از آجیل را می توانید با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی خریداری کنید در هر مقداری که بخواهید. از آنجا که پسته در مناطق خاصی پرورش می یابد لذا تهیه بهترین نوع آن که تازه و مرغوب باشد کاری نسبتا دشوار است.

پسته کوهی کال فروش فوری

مشخصات کلی پسته کوهی کال

مشخصات کلی پسته کوهی کال پسته کوهی یا بنه دارای یک پوسته سبز رنگ و تا حدودی قرمز رنگ است که بسیار نازک می باشد، در زیر این پوسته نازک، پوسته ای بسیار سخت مانند پسته های معمولی قرار دارد و در میان این پوسته نفوذ ناپذیر مغز بسیار خوشمزه و چربی وجود دارد . این مشخصات در پسته کال کمی تفاوت دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد .

بعضی از ونوشک داران «افرادی که دارای درخت پسته کوهی هستند» در اواخر ماه اردیبهشت به کوهستان ها رفته و پسته کوهی را بصورت کال جمع آوری می کنند .

این پسته دارای رنگی قرمز است که نسبت به پسته کوهی رسیده بسیار نرم می باشد .

این پسته را بعضی از افراد به بازار عرضه می کنند و برخی دیگر آن را در انبار های خود ذخیره می نمایند تا در موقعیت مناسب و با قیمت بالا بفروشند .

پسته کوهی کال با توجه به کاربردهای متفاوتی که دارد در بازار متقاضیان زیادی دارد .

از پسته کال در طب سنتی و صنعت استفاده های زیادی می کنند و برخلاف نام آن که کال است و از نظر افراد بسیاری هیچ کارایی ندارد و نمی تواند کاربردی داشته باشد نیاز بسیاری از صنایع می باشد .

پسته کوهی همان شکل پسته آجیلی را دارد با این تفاوت که کمی کوچکتر از آن است و پوست روی آن هم سبز رنگ است. این نوع پسته خواص زیادی دارد و مصرف تازه آن برای بدن بسیار مفید است. پسته کال را بعد از چیدن از درخت به بازار ارائه می کنند و آماده فروش است.

تفاوت پسته کوهی کال با پسته کوهی رسیده

تفاوت پسته کوهی کال با پسته کوهی رسیده اینک به بررسی تفاوت های ظاهری پسته کوهی کال با پسته کوهی رسیده می پردازیم :

  • پسته کوهی کال به رنگ قرمز و صورتی بوده در حالی که پسته کوهی رسیده به رنگ سبز تیره می باشد .
  • پسته کوهی کال نرم تر از پسته کوهی رسیده می باشد .
  • پسته کوهی کال با دندان قابل شکستن است اما پسته رسیده نیاز به ابزار و تخصص دارد .

پسته کوهی کال با پسته کوهی رسیده در مزه نیز تفاوت دارد : پسته کوهی کال ترش است اما پسته کوهی رسیده مزه ای همانند پسته های معمولی داشته و بسیار چرب می باشد .

تفاوت دیگر پسته کال و رسیده در زمان برداشت آن توسط ونوشک کاران است : پسته کوهی کال در اواخر اردیبهشت جمع آوری می شود در حالیکه برای رسیده شدن آن باید تا اواخر تابستان صبر کرد و آن زمان پسته رسیده را برداشت نمود .

قیمت پسته کوهی کال نسبت به قیمت پسته کوهی رسیده کمتر است .

این تفاوت قیمت باعث شده تا صاحبان صنایع خواهان خرید پسته کوهی کال باشند .

این در حالی است که پسته کوهی رسیده خواهان بیشتری در میان افراد عامیانه که آن را در غذا مصرف می نمایند و طب سنتی و استفاده به عنوان داروی گیاهی دارد .

پوست اولیه پسته کوهی کال خیلی سفت است و خیلی سخت می توان آن را جدا کرد و معمولا پوست دوم آن هم به صورت بسته است و هنوز باز نشده اما جنس پوست دوم پسته ی کال بسیار نرم و تازه است. پسته کوهی کال که نام دیگر آن بنه است هنوز جایگاه خود را علی رغم خواص بیشماری که دارد در سبد خانوار ایرانی به دست نیاورده است.

عرضه کننده پسته کوهی کال

عرضه کننده پسته کوهی کال اگر به دنبال عرضه کننده پسته کوهی کال می‌گردید و می خواهید پسته کال را خریداری کنید و می خواهید آن را در صنعت و تهیه محصول خود استفاده کنید و یا قصد دارید آن را به کشورهای دیگر صادر کنید، اما عرضه کننده آن را در شهر خود نمی شناسید و یا اصلا در شهر شما پسته کوهی وجود ندارد و مجبورید برای خرید این محصول به شهر های دیگر سفر کنید، اما با توجه به شرایط کنونی جامعه و هزینه های بالای سفر شرایط سفر کردن برای شما ممکن نیست و تهیه پسته کال در این فصل برایتان خیلی اهمیت دارد .

ما خبر خوشی را را به شما نوید می دهیم .

مجموعه ما تمام وقت و با تمام توان خود آماده خدمت رسانی و رفع نیاز شما مشتریان عزیز می باشد .

مجموعه ما با افتخار اعلام می کند که پسته کال را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما خریداران عزیز قرار می دهد .

کافی است برای ثبت سفارش با مشاوران ما تماس گرفته و مقدار پسته مورد نیاز خود را اعلام کنید تا برای شما ثبت و به شهر شما ارسال شود .

عرضه کنندگان پسته معولا پسته را علاوه بر عرضه پسته به صورت عادی آن را به صورت پودر پسته یا خمیر پسته و همچنین خلال پسته هم به بازار عرضه می کنند. معمولا تولید کنندگان شیرینی به این شکلهای پسته نیاز بیشتری دارند.

برای بررسی بیشتر عرضه کنندگان پسته به صور مختلف می توان در اینترنت بیشتر در مورد آنها بررسی کرد و با آگاهی بیشتر به بهترین و مطمئن ترین آنها که نامی آشنا در این صنعت دارند مراجعه کرد و خرید خود را انجام داد.

شهر های تولید کننده پسته در ایران

شهر های تولید کننده پسته در ایران بزرگترین شهر تولید کننده پسته در ایران دامغان است که پسته های این شهر معروف و بسیار با کیفیت است. البته شهرهای دیگری هم مثل رفسنجان و بردسکن و مه ولات و … هم هستند که پسته های خوبی تولید می کنند.

در تمام این شهرها که شرایط آب و هوایی آنها مناسب برای پرورش پسته است،این محصول به صورتی با کیفیت تولید و به بازار عرضه می شود.

بزرگترین مراجع خرید پسته کوهی کال

بزرگترین مراجع خرید پسته کوهی کال بزرگترین مراجع خرید پسته کوهی کال در ایران زیاد هستند اما برندهای معروفی هم در این صنعت وجود دارند، پسته تواضع یکی از این برندهاست که می توان برای خریدی مطمئن و خوب به آن مراجعه کرد.

همچنین می توان پسته با کیفیت و مرغوب را از طریق سایتهای اینترنتی نیز به آسانی تهیه و در محل مورد نظر تحویل گرفت. امروزه بیشتر تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصولات، سایتهای فروش خوبی برای خود طراحی کرده اند که می توان با مراجعه به آنها خرید خود را با اطمینان انجام داد.

4 نظرات
  1. کامیاب می گوید

    سلام و درود خدمت
    شما ما در کارگاه تولید باقلوای ارومیه و نقل ارومیه از سطح کار شما استفاده کردیم که بسیار با کیفیت و سبز بود ممنون از مجموعه کوشا دانه برای تامین این محصول با کیفیت به امید همکاری روزافزون با شما

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما جناب کامیاب
      بسیار خوشحالیم که محصول تولیدی ما مد نظرتون بود. ان شاءالله خداوند به کسب و کار شما برکت بده.
      در سفارش های بعدی در خدمتتون هستیم.

  2. سعادتی می گوید

    سلام و درود
    من برای تولیدی باقلوا از شما پسته کال تهیه کردم بسیار عالی و سبز بود .و همینطور که گفته بود بسیار با کیفیت بود .ممنون از شما

    1. admin می گوید

      سلام دوره خدمت شما جناب سعادتی
      بسیار خرسندیم که محصول تولیدی ما مد نظر شما بود.ان شاءالله در سفارش های بعدی در خدمت شما هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید