کلخنگ رسیده مرغوب با نازل ترین قیمت

کلخنگ یا بنه یا پسته کوهی نوعی پسته محسوب می شود که به صورت وحشی در کوهها وجود دارند. کلخنگ برای خوشبو کردن دوغ و روغن حیوانی به کار می رود. همچنین برای تهیه ترشی نیز از آن استفاده می کنند.از این گیاه در متون قدیمی هم از آن نام برده شده است. از نظر شکل ظاهری به کوچکی دانه های گندم و سبز رنگ است و طعمی ترش مزه دارد و کمی هم چرب است. گفته می شود برای تقویت حافظه خوب است و از مخلوط آن با چند گیاه دیگر برای تسکین گلو درد بهره می برند. کلخنگ رسیده مرغوب با نازلترین قیمت را می توانید در سایت های معتبر و مرتبط با این نوع محصولات پیدا کنید و خرید خود را به صورت عمده و خرده با راحت ترین روش انجام دهید.

کلخنگ رسیده مرغوب با نازل ترین قیمت

دانستنیهایی درباره کلخنگ رسیده

دانستنیهایی درباره کلخنگ رسیدهکلخنگ دارای خواص بسیار زیادی از قبیل: ویتامین دی،ویتامین بی و آ می باشد.این گیاه برای تسکین بسیاری از دردها مثل قولنج، درد پشت، درد مفاصل و کمر مناسب است.

طبع این گیاه گرم است و در فصل سرد از آن استفاده می کنند.

در طب سنتی از ضماد آن برای درمان ورم ها و ضخم ها استفاده می شود.

در طی روند رشد، دارای رنگ های مختلفی است. ابتدا به رنگ صورتی، سپس قرمز و در وقت رسیده شدن کامل سبز رنگ می شود.

میوه رسیده آن را مانند پسته می شکنند و از مغز آن استفاده می کنند. ولی اگر خواستید نیمه رس مصرف کنید با پوست آن می جوید.

این میوه چون بسیار شبیه به پسته می باشد و به نوعی یک پسته وحشی محسوب می‌شود، پس باید در نگهداری آن هم شبیه به پسته عمل کرد.

وقتی میوه بسیار رسیده می شود پوست آن دچار گندیدگی و کپک می شود، به همین دلیل نمی توان مدت زمان طولانی آن را در پوسته نگه داشت و باید طی چند روز آن را خشک کرد.

کلخنگ دارای خواص فراوانی می باشد که نباید از آن غافل شد.

 

عمر مفید کلخنگ رسیده مرغوب

عمر مفید کلخنگ رسیده مرغوبدر ابتدا باید گفت رشته کوه های زاگرس مرکز پرورش انواع گونه های درخت بنه هستند که به صورت ارگانیک و بدون هیچ کود و مواد شیمیایی در دل طبیعت و میان صخره ها رشد کرده و میوه آن به ثمر می‌رسد.

جالب است بدانید که بین بنه و کلخنگ تفاوت کمی وجود دارد، و آن این است که، بنه دارای پوستی سخت و محکم و بدون شیار است که حتما باید آن را با ابزار و وسیله ای شکست تا بتوان از مغز آن که بسیار شبیه به مغز پسته است استفاده کرد. ولی کلخنگ پوست سخت و محکم ندارد و با دندان هم می توان آن را شکست و جوید.

عمر مفید کلخنگ رسیده مرغوب که از دل طبیعت و درون شیار های تنگ و باریک کوه ها با سختی و مشقت توسط بومیان و محلی ها برداشت می شود مثل بقیه ی میوه ها و خوار و بار دارای عمر و مدت زمان استفاده خاص خود می باشد.

توجه کنید که در زمان معین تعیین شده از آن استفاده کنید تا بتوانید از طعم و مزه واقعی و خوب آن نهایت لذت را ببرید.

ارزان ترین قیمت کلخنگ موجود در بازار

ارزان ترین قیمت کلخنگ موجود در بازارقیمت کلخنگ در بازار با توجه به مواردی از قبیل:

  • مرغوبیت محصول
  • فراوانی محصول 
  • نوع محصول
  • رسیده و کال بودن محصول
  • خرید عمده و جزیی
  • خرید بدون واسطه و با واسطه و…

بستگی دارد.

با توجه به این که این میوه کاربرد های گوناگونی در همه ی حیطه ها از جمله: پزشکی،اشپزی و مصرف به عنوان خشکبار دارد، در بازار می توان آن را با انواع قیمت ها پیدا کرده و خریداری کنید.

ارزانترین قیمت کلخنگ موجود در بازار بیشتر مربوط به مناطقی از کشور است که در طبیعت و کوهستان های آنها این درختچه ها به صورت خودرو در آن وجود دارند.

در این استان ها مردم محلی با برداشت بنه و کلخنگ آن را راهی بازار فروش خود می کنند و به دلیل اینکه بدون واسطه به فروش می‌رسد از قیمت کمتری برخوردار است.

شما می توانید خرید خود را از طریق سایت های مربوطه و کمک گرفتن از همکاران ما در این زمینه با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت سفارش دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید