شرکت پخش کره پسته ۱۷۰گرمی

کره پسته ۱۷۰گرمی یکی از با ارزش‌ترین و پرخاصیت ترین مواد غذایی زیرا بخش عمده آن از مغز پسته می باشد، شرکت پخش کره پسته ۱۷۰ گرمی در استان‌هایی چون تهران و مشهد واقع شده که محصول را پس از طی فرایند تولید در بسته بندیهای استاندارد ۱۷۰ گرمی به فروشگاه های زنجیره ای عرضه می نمایند تا با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده به دست مصرف کنندگان برسد.

شرکت پخش کره پسته ۱۷۰گرمی

شاخص کیفیت کره پسته ۱۷۰گرمی

شاخص کیفیت کره پسته ۱۷۰گرمی کره پسته به دلیل داشتن املاح معدنی و ریز مغذی ها سبب گردیده از کیفیت بالایی برخوردار شود به عنوان مثال: به علت داشتن آهن زیاد این خوراکی خون ساز قوی به شمار می‌رود و افرادی که به کم خونی مزمن دچار هستند می توانند با استفاده روزانه این ماده غذایی بیماری خود را دفع کنند.

همینطور با ارزش غذایی بالا سیستم ایمنی بدن را حفظ نموده و انرژی مورد نیاز هر فرد در هر سنی را به آسانی فراهم می کند. از این گذشته یکی از شاخص کیفیت این محصول خواص درمانی آن بوده که از گذشته تا به امروز در طب سنتی رایج بوده است.

مثلاً استفاده درست آن مغز و ذهن را تقویت نموده و برای سلامت قلب مفید می باشد، حتی با داشتن آنتی اکسیدانها توانسته به بیماریهایی چون سرطان پوست، ریه و پروستات کمک شایانی کند.

مشخصات: وزن ۱۷۰ گرم، وزن و بسته بندی ۲۰۰ گرم، نگهداری داخل یخچال، مناسب برای تمامی سنین کوچک و بزرگ

توزیع کنندگان کره پسته ۱۷۰گرمی

توزیع کنندگان کره پسته ۱۷۰گرمی کره پسته یکی از بهترین و پر خاصیت ترین محصولاتی است که از آسیاب کردن پسته تهیه می گردد کره پسته غنی ترین کره از نظر خاصیت آنتی اکسیدانی است این خوراکی از گذشته تا به امروز در طب سنتی رایج بوده و امروزه نیز در صنایع مختلفی مانند غذایی شیرینی جات، دسرها و غیره استفاده بیشماری دارد.

در حال حاضر توزیع کره پسته به صورت عمده در بازار شمار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است و توزیع مستقیم این محصول را توزیع کنندگان وارد و معتبری برعهده می گیرند که بهترین نوع آن را در اختیار دارند.

از این گذشته فروش این محصول در بسته بندی های ۱۷۰ گرمی حمل و نقل آسان تر و مطمئن تری دارد و با قیمت نهایی ارزانتر به اتمام می رسد که برای فروشنده و خریدار نیز با صرفه تر می باشد، بنابراین شما می توانید با مراجعه به توزیع کنندگان برتر انواع جدیدی از بسته بندیهای محصول که مارک و تمامی استانداردها بر روی آن به چاپ رسیده را مشاهده نمایید و سپس با اطمینان خاطر و هزینه های مقرون کالایی مرغوب و درجه یکی را دریافت نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید