قیمت پودر مغز پسته خام در بازار

پودر مغز پسته خام یکی از فرآورده های مهم در فرآوری مغز پسته به شمار می آیند. امروزه در بازار برای سهولت اصناف مختلف مانند قنادان این فرآورده تهیه و در اختیار این عزیزان قرار گرفته است که با استقبال زیادی از سوی این عزیزان روبرو شده است، زیرا که این محصول بسیار مقرون به صرفه و به سهولت قابل استفاده می باشد.

قیمت پودر پسته خام در بازار از طریق فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود و باخرید اینترنتی می توان کالا ها را درب منزل تحویل گرفت.

نکاتی در ارتباط با پودر مغز پسته خام

پودر مغز پسته خام
پودر مغز پسته خام

در هنگام تهیه پودر پسته باید دقت فرمایید که پودر پسته خریداری شده عاری از هرگونه تیرگی باشد و حتما سبز یک دست دیده شود.

به عبارتی دیگر باید پودر پسته خام عاری از هرگونه ناخالصی باشد. همچنین پودر پسته دارای مزه طبیعی (عاری از مزه تلخی و تندی) باشد.

پودر مغز پسته خام نباید دارای رطوبت بالایی باشد (حداکثر 5 درصد) زیرا باعث به هم پیوستن پودرهای پسته به یکدیگر می شود و همچنین باعث ایجاد آفات و کپک و ظاهر نامناسبی می شود.

فرایند تولید پودر مغز پسته خام کار بسیار راحتی است و این کار در صنایع مختلف مواد غذایی انجام می شود و برای این کار مواد درجه یک پس از خریداری و پاکسازی، آسیاب شده و در بسته بندی های مختلف قرار می گیرند.

با سلام و احترام
پودر پسته مصارف بسیار زیادی در صنایع غذایی من جمله صنایع شیرینی پزی، سوهان، انواع بستنی و… دارد. قیمت های آن بستگی به رنگ و طعم و مواد افزودنی دارد که به آن اضافه می شود، هر چقدر مغز پسته استفاده شده در پودر مورد نظر، سبز تر باشد قطعاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. بازارها می توانند بر اساس کیفیت و رنگ پودر مغز پسته این محصول فوق العاده را قیمت گذاری کند.

امین خلیلی

مصارف گوناگون پودر مغز پسته خام

پسته دارای خواص متنوع می باشد به همین دلیل از پسته در طب سنتی استفاده می کنند، که از جمله این خواص می توان به تسکین سرفه، تقویت معده و ذهن، آرامش اعصاب و قلب، تقویت قوای جنسی و همچنین در درمان کم خونی بسیار مفید است.

از این رو انواع فرآورده های تولیدی از مغز پسته به وفور دیده می شود. مانند پودر پسته، خلال پسته، مغز پسته و…. جز فرآورده های مغز پسته می باشد.

از بین این فرآورده های تولیدی از مغز پسته پودر پسته خام از جایگاه ویژه ای برخوردار است. پودر پسته خام به دلیل سهولت و سرعت در انجام فعالیت های کافه داران، رستوران دارها روانه بازار شده است.

چرا که برای سرو دسرها و معجون هایی که پایه اولیه آنها پسته است بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل استفاده این افراد قرار می گیرد.
همچنین این فراورده در صنعت شیرینی پزی نیز کمک بسیاری به قنادان کرده است. به همین دلیل علاوه بر این که در وقت این عزیزان صرفه جویی می شود محصول با کیفیت و مقرون به صرفه با کاربرد راحت تر در اختیارشان قرار می گیرد.
باید توجه داشت که در صورت استفاده از پودر پسته خام دیگر نگرانی های قبلی از قبیل پوک بودن، خرابی، آفت زدگی، و حتی فاسد شدن آن را ندارید، و به راحتی می توان این فراورده را در یخچال و یا فریزر نگهداری کرد.

در کرمان برای تهیه قاووت از پودر پسته استفاده می شود. این فراورده حتی به بستنی سازان در تولید بستنی های که مواد تشکیل دهنده آن پسته می باشد، نیز کمک بسزایی کرده است.

فروش پودر پسته خام با بهترین قیمت

پودر پسته خام امروزه در بازار به فراوانی موجود و قابل دسترس تمام افراد قرار می گیرد. باید توجه داشته باشیم که بسته ها بر اساس نیاز افراد به وزن های مختلف بسته بندی می شود.

فروش پودر مغز پسته خام
فروش پودر مغز پسته خام

این بسته بندی ها عموما برای حفظ تازگی به وزن های زیر یک کیلوگرم بسته بندی می شوند. اما با این حال باز متناسب با نیاز افرادی که روزانه از پودر پسته خام استفاده می کنند می توانند بسته بندی های بالای یک کیلوگرم سفارش دهند.

بر این اساس قیمت پودر مغز پسته خام متفاوت می باشد. همچنین با توجه به کیفیت پودر، عاری بودن از هرگونه ناخالصی، بدون وجود دانه های بزرگتر، نوع بسته بندی و شرکت تولید کننده، قیمت فروش متفاوت است.

پودر پسته ایران در کدام کشورها مورد استقبال است

پودر پسته تولید شده در کشور ما در کشور های اروپایی، کشور های حوزه خلیج فارس و دیگر کشور های عربی دارای تقاضای بسیار زیادی است.

این کشور ها اقدام به خرید محصولات از بازار ما می کنند، سپس آن ها را به روش های مختلفی در کشور خود توزیع می کنند.

برای خرید این کالا ها فرآیند صادرات از طریق گمرک های مرزی صورت می‌ گیرد و بنا به شرایط کشور درخواست کننده این اجناس از راه های زمینی، هوایی و یا دریایی برای دیگر کشور ها ارسال می گردند.

تمامی کشور هایی که خریدار پودر پسته ایرانی هستند با استفاده از این پودر در صنایع غذایی خود، انواع و اقسام شیرینی ها و دیگر مواد غذایی خوشمزه را تولید و به بازار عرضه می کنند، خرید این محصولات برای آن ها به عنوان مواد اولیه در شرکت ها کاربرد دارد.

صادرات این محصولات با بسته بندی های شکیل انجام می‌ شود، بر روی بسته بندی‌ های این کالا ها تمامی ویژگی ها از جمله تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نشان سیب سلامت و غیره به خوبی به چشم می خورد و با توجه به این داده ها می توان به کیفیت محصول پی برد.

بزرگترین مراجع فروش پودر مغز پسته خام

فروش پودر مغز پسته خام در مراجع مختلفی صورت می‌ گیرد و کارخانه هایی که به تولید این ماده غذایی مشغول هستند، از کلیه اجناس خود در سایت‌ های اینترنتی رونمایی می‌ کنند.

آنها تمامی ویژگی‌ های این ماده غذایی را به اشتراک می‌ گذارند و امکان خرید راحت و بی دغدغه ای را فراهم می‌ سازند و خرید های اینترنتی واسطه‌ های بازار از بین می‌ رود و مصرف‌ کننده و تولید کننده به صورت مستقیم می‌ توانند ارتباط خود را داشته باشند. این روش باعث می‌ شود که مصرف‌ کننده در خانه بماند و خرید راحتی را تجربه نماید.

فروش پودر مغز پسته خام
فروش پودر مغز پسته خام

از دیگر مراجع فروش پودر پسته می‌ توان به فروشگاه های حضوری موجود در سطح کشور اشاره کرد، صاحبان این فروشگاه ها اقدام به فروش این کالا ها می‌ کنند، آن ها خرید عمده با قیمت کمی انجام می دهند، سپس آن را با افزایش قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می‌ دهند و سود خود را از مشتری می‌ گیرند.

این روش خرید از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری می کند و سبب می‌ شود، مصرف‌ کننده یک بازه ی زمانی را به خود اختصاص دهد.

فروش پودر پسته به صورت بسته بندی و فله انجام می‌ شود و نوع بسته‌ بندی این محصولات با قیمت بیشتری ارائه می گردد، برای خرید راحت تر و ارزان تر می توان به خرید راحت آن ها روی آورد، خرید این محصولات بر حسب وزن و به صورت کیلویی انجام می شود.

19 نظرات
  1. عبدالمالکی می گوید

    سلام
    من برای کارگاه شیرینی پزی و بخاطر کیفیت پایین محصولات داخل بازار همیشه پسته خریده و خودمون آسیاب میکردیم .ولی ازوقتی با پودر پسته های شما آشنا شدیم داریم به صورت مرتب از شما خرید میکنیم ‌ با تشکر از کیفیت و تیم حرفه ای کوشا دانه

  2. admin می گوید

    سلام و درود خدمت شما جناب عبدالمالکی
    بسیار خرسندیم که محصول شرکت ما مد نظر شما بود . ما پودر پسته را در سه رنج قیمت و کیفیت از بهترین مغز پسته ها برای مشتریان عزیزمان تولید میکنیم ‌. که در کارتن های ۱۲ کیلویی خدمتشون ارسال می‌شود ‌.
    هدف ما جلب رضایت شما دوستان عزیز هست. انشالله در خرید های آتی هم در خدمتتون هستیم

  3. محجوب می گوید

    سلام و درود خدمت شما
    بنده از سایت شما خرید داشتم از برخورد نیروهای مشاور شما و همچنین تیم ارسال بار کوشادانه کمال تشکر رو دارم.

  4. محمد حسنی می گوید

    با سلام و خسته نباشید.
    من این محصول را سفارش سفارش داده ام، به موقع به دستم رسید، کیفیت محصول خیلی بالا بود، خلاصه من خیلی راضی هستم.

  5. محمد حسنی می گوید

    سلام پودر پسته محصولی است که می توان این روزها به خاطر گرانی بازار مغز پسته پس از آن استفاده کرد و هزینه تمام شده محصول نهایی مانند شیرینی بستنی سوهان باقلوا و همه محصولات دیگر که برای تزیین از آن استفاده کرد.

  6. سعادت نیا می گوید

    با سلام و درود خدمت شما دوستان عزیز در شرکت کوشا دانه پست هایی که به دست ما رسیده �لی خوبی بود دوست داشتیم کمی درشت تر از این تولید می‌شد انشالله برای سری های دیگر حتماً حتماً به این نکته توجه داشته باشید که مقداری دندان تر برای ما تولید شود با تشکر شرکت هزار چاشنی تهران

  7. سیما می گوید

    سلام پسته یکی از منابع غنی از ویتامینها و آهن است که بسیار برای رشد و تغذیه کودکان مناسب است من همیشه برای خوراکی هایی که در منزل برای فرزندانم آماده می‌کردم از پودر پسته استفاده می‌کنم دو بار هست که از مجموعه شما این محصول را خریداری کردم و بسیار تمیز و باکیفیت بود و برای من به صرفه بود ممنون از تیم پر تلاش شما

  8. حسنی می گوید

    سلام. من این محصول را زیاد مورد استفاده دارم ما در کارگاه قنادی از این نمونه پودر پسته اسفاده میکنیم، همچنین شرکت کوشادانه قیمت منصفانه ای ارائه می دهد.

  9. حسن عبدالهی می گوید

    سلام وخسته نباشید.
    من این پودر پسته را خیلی می‌ پسندم، معمولا برای کیک و شیرینی استفاده میکنین، ما برای مشتریانی که تقاضای بستنی پسته ای می‌کنند هم این پودر پسته را استفاده میکنیم.

  10. سارینا روستائی می گوید

    سلام خداقوت.
    بنده از سایت شما خرید داشتم از برخورد نیروهای مشاور شما تشکر فراوان دارم.

  11. ملیکا رضایی می گوید

    سلام و عرض ادب
    پودر پسته ای که از شما خریداری کردم وروی شیرینی ها ریختم، به شیرینی طعم خوشمزه و رنگ و رویی داد
    ممنون بابت پودر پسته مرغوبتون که برام ارسال کردین

  12. سحرخیز می گوید

    سلام و خدا قوت خدمت شرکت کوشا دانه.
    نوع پسته های شما در بین دیگر انواع پسته لوکس تر و مجلسی تر دیده می شود و نوع دست چین آن طرفدار بیشتری دارد، بنده این نوع پسته ها رو خیلی می پسندم و سپاس تشکر از شرکت کوشا دانه که بهترین محصولات را برای ما ارائه می کند.

  13. پریسا می گوید

    سلام وخدا قوت خدمت شرکت کوشا دانه پودر پسته که از شما خریدار کردم روی کیک ریختم خیلی طعم خوبی میداد بنده این نوع پسته هارو خیلی میپسندم خیلی ممونم ازشرکت کوشا دانه که بهترین چیزهارا دراختیار ما قرار میزارن

  14. حسن وافی می گوید

    سلام و خسته نباشید خدمت مشاورین شرکت کوشادانه
    ممنون از پاسخگویی به موقع شما سریع و به موقع است همچین کیفیت محصولات شما برای مصارف شیرینی وبستنی بسیار خوب و با کیفیت هستند

  15. حسن رضایی می گوید

    سلام و خسته نباشید
    ممنون پاسخگویی به موقع شما سریع و به موقع است همچین کیفیت محصولات شما برای مصارف شیرینی وبستنی بسیار خوب و خوشمزه است

  16. کمال گلستانی می گوید

    سلام بنده گلستانی هستم مدتی قبل خورده خلال پسته برای کارگاه شیرینی پزی خریداری کردم واقعا مطلوب وباکیفیت بود از شما و کادر کوشا دانه کمال تشکر را دارم

  17. محمد علی حسنی می گوید

    سلام
    بنده ۵۰ کیلو پودر پسته مرغوب و دندانه مغز پسته برای استفاده در شیرینی و باقلوا.
    کمی پسته برای مشاهده در بیترین مغازه ام در رشت میخاهم.
    میخواستم بدانم که آیا پودر پسته تولید شرکت شما با پسته های همین سال درست شده است یا با پسته های سال پیش؟

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما
      لطفا فرم تماس سایت را پر کنید تا همکارانم در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند🙏

  18. امین خلیلی می گوید

    با سلام و احترام
    پودر پسته مصارف بسیار زیادی در صنایع غذایی من جمله صنایع شیرینی پزی سوهان انواع بستنی و دارد قیمت های آن بستگی به رنگ و طعم و مواد افزودنی دارد که به آن اضافه می شود هر چقدر مغز پسته استفاده شده در پودر مورد نظر سبز تر باشد قطعاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود بازارها می توانند بر اساس کیفیت و رنگ پودر مغز پسته این محصول فوق العاده را قیمت گذاری کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید