پخش عمده مغز پسته درجه یک

پخش عمده مغز پسته درجه یک در مرکز کوشا دانه به صورت مستقیم و بدون حضور دلالان و واسطه های سودجو انجام می شود. مزیت این روش این است که اولا خریدار محصول تازه تر را خریداری می کند و ثانیا مغز پسته درجه یک را بسیار ارزان تر از فروشگاه های آجیل و خشکبار تهیه می نماید و ثالثا بدون صرف وقت و هزینه، به آسانی سفارش خود را دریافت کند.
علاوه بر این ها به دلیل این که مجموعه ما از تولید کنندگان مغز پسته می باشد، شما می توانید در تناژهای بالا مغز پسته را خریداری کنید.

پخش عمده مغز پسته درجه یک

خصوصیات انواع مغز پسته درجه یک

خصوصیات انواع مغز پسته درجه یک

خصوصیات انواع مغز پسته درجه یک بر اساس نوع پسته اش می باشد. ارقام پسته و خصوصیات آن در ذیل توضیح داده می شود:

  • مغز پسته احمد آقایی: این نوع مغز پسته کشیده و بزرگ است. طعم و مزه اش هم بهتر ارزیابی می شود. پر مصرف ترین و مرغوب ترین نوع شناخته شده و بالاترین کیفیت آن متعلق به پسته های شهر نوق رفستجان می باشد.
  • مغز پسته اکبری: پسته اکبری، از پسته احمد آقایی کشده تر و بزرگتر است و با قیمت بالاتر. در بین دیگر انواع پسته لوکس تر و مجلسی تر دیده می شود و نوع دست چین آن طرفدران زیادی دارد. بهترین نوع این محصول نیز در شهر انار واقع در کرمان کاشت می شود.
  • مغز پسته کله قوچی: این مغز از پسته ای که گرد و درشت است به دست می آید. به دلیل اندازه درشتش، توچین کردن و تزئنش جلوه ای خاص را ایجاد می کند. این نوع پسته هم در بهترین کیفیت، در شهر نوق رفسجان برداشت می شود.
  • مغز پسته فندقی: این نوع پسته از دیگر انواع کوچک تر است و به دلیل ریز بودن، تعداد بیشتری را در هر واحد وزنی به خود اختصاص می دهد بنابراین خرید آن به صرفه تر است مخصوصا برای آجیل.همین ویژگی سبب شده در صادرات هم بیشترین حجم را به در بر بگیرد. پسته فندقی شهر زرند بهترین کیفیت را داراست.

همانطورکه متوجه شدید، بیشترین تولید مغز پسته در استان کرمان می باشد و شاید اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، بهترین مغز پسته درجه یک از شهرهای رفسنجان و سیرجان برداشت می شود. ناگفته نماند که به جهت مزیت های ذاتی پسته در حوزه کشاورزی و همچنین مزیت های اقتصادی و سودآوری ارزی آن، و ویژگی های منحصر به فرد و خصوصیات مغز پسته، شهرهای دیگر نیمه شمالی کشور در صدد کاشت و رقابت با این دو شهر هستند و در سالهای اخیر نمونه های موفقی به ثبت رسیده است.

تولید مغز پسته درجه یک صادراتی

تولید مغز پسته درجه یک صادراتی توسط تمامی باغداران، تولیدکنندگان و کارخانه داران پسته دنبال می شود. در کنار حجم بالای تولید، کیفیت شعار اصلی تمامی آن ها است.
مجموعه کوشا دانه هم با این شعار اقدام به فعالیت در این حوزه کرده و برای حضور موفق در بازارهای جهانی، از آخرین فناوری های موجود در مراحل تولید و فرآوری و بسته بندی کمک گرفته است تا مغز پسته درجه یک صادراتی را به بازار فروش عرضه کند و رضایت مشتریان داخلی و خارجی را به دست آورد.
در شرکت کوشا دانه به دلیل تنوع مشتریان، نوع بسته بندی های مغز پسته درجه یک نیز متنوع می باشد و از جعبه های کوچک شکیل تا بسته بندی های فله ای و کارتنی بزرگ در دسترس مشتریان است. این تنوع و تعدد به خریداران کمک می کند تا با هر توان مالی و هر هدف و یا نوع تولید خود، آزادانه و آسوده دست به انتخاب بزنند و خرید خود را به ثبت برسانند.
ناگفته نماند که در بخش صادرات، کوشا دانه سعی کرده است که محور و نوع بسته بندی خود را بر اساس نظر خریداران خارجی طراحی نماید.

24 نظرات
  1. عطار می گوید

    سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان در شرکت شادانه بنده عطار هستم از شهر مشهد مقدس که در سرچ گوگل به دنبال مغز پسته جهت تولید انواع شیرینی و دسر جهت استفاده در قنادی خودمان بودیم که به سایت شما برخورد کردیم امیدواریم که بتوانیم با خرید از شما نیازهای مشتریان خودمان را نیز برطرف کنیم.

    1. admin می گوید

      سلام جناب عطار عزیز

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود

  2. ویتامین سرا می گوید

    سلام و خسته نباشید خدمت شما مجموعه پرتلاش کوشا دانه
    من برای مغازه ابمیوه بستنی از شما پودر پسته تهیه کردم که بسیار تمیز و خوش طعم بود و با توجه به اینکه قیمت مناسبی داشت هیچگونه پوست پسته ای داخلش نبود ممنون از شما بابت این کیفیت عالی خوشحالم که به شما اعتماد کردند و خرید آنلاین انجام دادم به امید همکاری های بعدی

  3. مبیا سالاری می گوید

    سلام و درود
    من در گذشته برای روی شیرینی های خود پسته میخریدم آن را پودر می‌کردم اما برای من اصلاً به صرفه نبود و انرژی زیادی از من می گرفت تا این که با مجموعه شما آشنا شدم و از شما پودرپسته تهیه کردم که بسیار نمونه عالی وخوش طعمی بود ممنون از مجموعه کوشا دانه که به کسب و کارهای خانگی رونق می‌دهد..

  4. سپهرجو می گوید

    سلام و خسته نباشید خدمت شما مقاله شما را مطالعه کردم بسیار جالب و آموزنده بود بخصوص آن قسمت که مشخصات تشخیص پسته ها از یکدیگر را نوشته بودید خیلی خوب است که با این اطلاعات دقیق بتونیم پسته درست خریداری کنیم.
    قصد دارم از این به بعد از مجموعه شما مغز پسته خریداری کنم ممنون میشم من رو از نحوه فروش و ارسال شهرستان آگاه کنید سپاس

  5. ایمانپور می گوید

    سلام اوقات بخیر
    من از طریق یکی از دوستان که از شما مغز پسته کوهی میخرید با شما اشنا شدم و از شما پودر پسته خریدم خیلی راضی هستم و عالی بود .مرسی از شما

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما دوست عزیز از اینکه محصول ما مورد رضایت شما بوده بسیار بسیار خرسند هستیم و امیدوارم که همکاری های ما همیشه ادامه دار باشد لطفاً جهت ارتباط با مدیریت فروش روی لینک زیر کلیک نمایید

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود

  6. شرکت راتین سبز می گوید

    سلام برای صادرات به آلمان حدود یک کانتینر مغز پسته کال میخاستم منتها افلا گارانتی و آنالیز محصول الزامی هست اگر همچین محصولی موجود دارین ممنون میشم اطلاع بدهید

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما دوست عزیز

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در اسرع وقت در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

  7. عزیزی می گوید

    با سلام وخسته نباشیدپودر پسته ای که من از شما تهیه کردم ودر منزل برای روی تزیین کیک وشیرینی استفاده میکنم
    ممنون از شما که محصول به این سبزی را در اختیار مشتریان میزارید

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما دوست عزیز
      از اینکه محصول ما مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته بسیار خوشحالیم.

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید و پیشنهاد یا انتقادی از مجموعه ما دارید، همکاران ما در اسرع وقت در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

  8. امیر احتشام سورانی می گوید

    سلام وقتتون بخیر برادر زاده من در کشور سوئیس مغازه شیرینی فروشی دارد و انواع و اقسام شیرینی های آسیایی رو انجا طبخ می‌کند برای ارسال به آنجا حدود ۱۰۰ کیلو گرم پسته مغز شده از نوع مرغوب لازم است ممنون

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما دوست عزیز

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368
      جهت سفارش ، لطفا کلیک کنید همکاران ما در اسرع وقت در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

  9. سمسام ریاحی می گوید

    سلام و درود خدمت تیم پرتلاش کوشا دانه این طور که من از مقاله شما متوجه شدم این نوع پسته در بین دیگر انواع پسته لوکس تر و مجلسی تر دیده می شود و نوع دست چین آن طرفدار بیشتری دارد و از همین سو بنده هم تصمیم گرفتم تا برای صادرات از این نوع پسته استفاده کنم ممنون میشم اطلاعات تکمیلی را به بنده اعلام کنید

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما دوست عزیز جناب ریاحی بزرگوار

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368
      آماده همکاری با سما هستیم قربان
      لطفا کلیک کنید همکاران ما در اسرع وقت در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

  10. انتصاری می گوید

    سلام ممنونم از شما ما پسته کله قوچی به تازگی سفارش دادیم و بسیار پر مغز و خوشمزه بود
    امیدوارم موفق و سر بلند باشید

    1. admin می گوید

      سلام برشما خانم انتصاری عزیز
      خوشحال هستیم که پسته شب عید مورد رضایت شما بوده ، همیشه در خدمتتون خواهیم بود.

  11. سینا مهرگان می گوید

    سلام وقت بخیر و خدا قوت خدمت مجموعه کوشا دانه.
    بنده سینا مهرگان از خوزستان به دنبال مغز پسته و پودر پسته جهت استفاده در قنادی و آبمیوه بستنی در گوگل جستجو کردم که به سایت و مجموعه کوشا دانه برخورد کردم و سفارشات لازم را انجام دادم و زودتر از آنچه که فکر می کردم به دستم رسید ممنون و سپاس از کیفیت محصولات و ارسال سریع به موقع شما.

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در سریعترین زمان ممکن در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

  12. خالدبن مطربن عبد سلمان می گوید

    مرحباً ، أنا خالد بن مطر عبد سلمان من قطر. أطلب الفستق الحلبي ومسحوق الفستق والكزبرة ومنتجات الفستق ، كيف يمكنك مساعدتي؟ شكراً لشركة Koosha Daneh

  13. محمود عظیمی می گوید

    سلام وقت بخیر مغز پسته میخواستم دارید لطفا تماس بگیرید 09394329905

    1. admin می گوید

      سلام جناب عظیمی
      شماره تلفن خود را در فرم وارد کنید تا همکارانم با شما تماس بگیرند 🌹

  14. سعادت می گوید

    سلام
    مغز پسته در انواع شیرینی و باقلوا و بستنی استفاده می‌شود .

  15. ابراهیمی می گوید

    سلام و وقت بخیر
    مغز پسته خواص بسیار زیادی نسبت به سایر محصولات مشابه خود نظیر گردو و فندق و بادام دارد. این ویژگی ها باعث شده به لحاظ قیمتی نسبت به بقیه ارزش بالاتری را داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید