قیمت نهایی مغز پسته اصل

مغز پسته زمانی برداشت می شود که پسته هنوز نارس می باشد. رنگ مغز آن به رنگ شیری و پوست سفیدی دارد ولی مغز داخل آن کاملا سبز می باشد. قیمت خرید این محصول با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت می باشد.

بیشتر فروشگاه ها و خشکبار فروشی، انواع مغز پسته اصل را به مشتریان عرضه می کنند. افراد می توانند آن را به صورت عمده و یا بسته بندی شده خریداری کنند. برای آگاهی از قیمت نهایی این محصول می توان از نمایندگی های معتبر آن ها اطلاع کسب کرد.

مغز پسته بسته بندی شده با کیفیت عالی توسط این سایت به فروش رسیده و به هر نقطه کشور ارسال می شود.قیمت نهایی مغز پسته اصل

ویژگی های مغز پسته اصل

ویژگی های مغز پسته اصل از مهمترین ویژگی های مغز پسته اصل می توان به رنگ بسیار خوب و مشتری پسند آن اشاره کرد.

میزان چربی موجود در پسته خیلی اهمیت دارد، هرچقدر چربی آن بیشتر باشد، خوشمزه تر است، همچنین میزان رطوبت مغز پسته باعث ایجاد طعمی لذیذ در مغز آن می شود.

مغز پسته دارای طعم فوق العاده ای می باشد. از دیگر ویژگی مغز پسته می توان یه شما زیبا و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد.

این محصول طبیعتی گرم و خشک دارد و مصرف آن برای کودکان در حال رشد خیلی مفید می باشد. همچنین برای رفع خونی خیلی موثر می باشد.

مغز پسته از خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار است و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. مغز پسته ایرانی یک کالای صادراتی است که بعضی از شرکت ها با ایده های خلاقانه به طعم دهی آن ها پرداخته و به بازارهای جهانی ارسال می کنند.

مزایای مصرف مغز پسته اصل

مزایای مصرف مغز پسته اصل مغز پسته جزء خوش مزه ترین مغزها می باشد و فواید مغز پسته برای بدن خیلی زیاد می باشد. همچنین دارای خواص دارویی بسیاری می باشد.

به دلیل داشتن مقادیر زیادی ویتامین E، برای کاهش چین و چروک پوست خیلی موثر می باشد و باعث جوان سازی پوست می شود. پوست را از آسیب های نور خورشید محافظت می کند و باعث کاهش احتمال سرطان پوست و آفتاب سوختگی می شود. همچنین به دلیل داشتن آنتی اکسیدان از پیری زودرس جلوگیری می کند.

مصرف آن برای درمان موخوره و موهای خشک و اسیب دیده توصیه می شود علاوه براین به عنوان یک نرم کننده طبیعی مو عمل می کند و انعطاف پذیری الیاف مو را بهبود می بخشد.

مغز پسته یک منبع بسیار عالی پروتئین و انرژی برای نوزادان و کودکان محسوب می شود و به دلیل داشتن ویتامین های مختلف برای تقویت سیستم ایمنی کودکان و نوزادان خیلی مفید می باشد. وجود ویتامین B6 برای افزایش هوش کودکان خیلی خوب می باشد. همچنین فیبر موجود در پسته برای درمان یبوست کودکان خیلی خوب می باشد.

این محصول را می‌توان یکی از گرانترین و بهترین مغزها از لحاظ مقوی بودن،طعم و خوش رنگ بودن دانست.

مغز پسته سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که حاوی آهن، ویتامین A, روی، پتاسیم، پروتئین، فسفر، کلسیم، مس، فیبر، ویتامین E می باشد.

از دیگر خواص دارویی این محصول می توان برای سلامتی سلول های قرمز خون اشاره کرد. همچنین به دلیل داشتن ویتامین های A و E با بیماری های التهابی در بدن مقابله می کند و در کاهش ابتلا به بیماری های قلبی نقش موثری دارد. همچنین برای آرامش قلب و ارام کردن اعصاب خیلی مفید می باشد و مصرف آن برای باز کردن مجاری کبد توصیه می شود.

همچنین مصرف این محصول برای تقویت معده خیلی مفید می باشد و سرفه در افراد را درمان می کند. برای تقویت لثه و درمان جوش های دهان خیلی مفید می باشد و استفاده آن برای خوشبویی دهان و درمان ریزش مو توصیه می شود.

مغز پسته یک چاشنی عالی است که در شیرینی پزی ها، نانوایی ها، کارخانه های تولید کننده بستی و شکلات و خیلی مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

عوامل موثر بر قیمت مغز پسته اصل

عوامل موثر بر قیمت مغز پسته اصل از عوامل موثر بر قیمت مغز پسته اصل می توان به کیفیت ظاهری پسته، میزان سبزی مغز پسته، نوع پسته استفاده شده اشاره کرد.

فروش مغز پسته کیلویی به صورت عمده و یا جزئی صورت می گیرد که فروش عمده این محصول سود خوبی برای فروشنده دارد. همچنین بیشتر فروشندگان محصول را با ضمانت در اختیار مشتری قرار می دهند.

فروشندگانی که دارای نام اعتباری و برند خاصی هستند همیشه تلاش می کنند محصولی با کیفیت بالا و تضمین شده و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار بدهند.

ابن محصولات را می توانیم به صورت حضوری و مستقیم خریداری کنیم. روش دیگر خرید به صورت اینترنتی می باشد که در این روش در وقت و هزینه صرفه جویی می کنیم.

مغز پسته ایرانی به دلیل کیفیت و طعم و رنگ بسیار عالی که دارد به کشورهای دیگر صادر می شود و باعث پیشرفت اقتصادی برای کشور ما می شود.


قیمت دلار هم تاثیر بسیار زیادی بر بالا رفتن نرخ محصولات اصیل داخلی مانند مغز پسته دارد.

چگونه در صادرات مغز پسته ممتاز باشیم

چگونه در صادرات مغز پسته ممتاز باشیم ایران از برترین و عمده ترین کشورهای تولید کننده بهترین نوع پسته در دنیا می باشد و از صادر کنندگان برتر، در زمینه صادرات مغز پسته به کشورهای همسایه و اروپایی محسوب می شود. باید به این نکته اشاره کرد که صادرات مغز پسته از سوده ترین تجارت ها به شمار می رود. در این قسمت از مقاله قصد داریم به شما بیاموزیم که چگونه در مغز پسته ممتاز باشیم پس تا انتهای این متن همراه ما باشید.

اولین مرحله برای شروع یک صادرات ممتاز و سودآور، تهیه بهترین و تازه ترین نوع پسته می باشد. بعد از آن باید کشور هدف را برای صادرات محصول خود، انتخاب کنید (پسته از معدود محصولاتی است که می توان به بسیاری از کشورهای دنیا صادر کرد) و سپس قرار دادهای لازم را با شرکت وارد کننده محصول ببندید. بسته بندی مناسب محصول صادراتی، از مهم ترین بخش های یک صادرات موفق و ممتاز می باشد. بسته بندی باید به گونه‌ای باشد که هم چشم نواز و جذاب به نظر برسد و هم اینکه محصول را از انواع آفات و امراض، در طی ارسال به کشور مورد نظر، حفظ کند.

قیمت خرید مغز پسته اصل در ایران

قیمت خرید مغز پسته اصل در ایران قیمت خرید مغز پسته اصل در ایران به عوامل مختلفی مانند: بسته‌بندی یا فله ای بودن، خرید عمده یا جزئی، بو داده یا خام بودن و … بستگی دارد. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین نوع مغز پسته را از مراکز معتبر فروش این محصول، با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایید.

برای خرید انواع مغز پسته اکبری، مغز پسته نمکی و دیگر انواع مغز پسته، می توانید به صورت حضوری به مراکز خرید و فروش این محصول، مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده، بررسی و خریداری نمایید. همچنین می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین، با کارشناسان و مشاوران فروش این محصول، در ارتباط باشید تا آن ها راهنمایی و مشاوره لازم را در خصوص خرید محصول مورد نیازتان به شما ارائه دهند.

3 نظرات
  1. دستچین می گوید

    سلام و درود خدمت شما جناب خلیلی
    من برای مغازه خشکبار خود از شما مغز پسته کال و گلدار خریداری می کنم. که قیمت آن نسبت به مغازه های دیگر بسیار کمتر شده چون شما کف قیمت بازار را به من میدهید.
    سپاس‌گزار از کیفیت مغز پسته و ثبات قیمتتون..

  2. پارسا فراهانی می گوید

    سلام
    خدمت شما و کارمندان شرکت کوشا دانه انشالله حالتون خوب باشه. من میخواستم به شما بگویم که من از این پسته ها خریداری کردم من بگفته دکترم باید روزانه ۱۰ تا پسته رو پودر کنم و با مکمل ورزشیم بخورم از این پسته ها پودری دارین یا اگر یک درجه پایین ترم بود مشکلی نداره اگر میشه راهنمایی کنید تا من سفارش رو بزنم یاعلی خداحافظ

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در سریعترین زمان ممکن در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید