تولیدی مغز پسته خام

مغز پسته را وقتی در بازار می خواهیم تهیه کنیم با گونه های متفاوتی مواجه هستیم که هر کدام مشتریان خاص خود را می طلبد. مغز پسته خام را در این قسمت تعریف می کنیم که به سبب خواص بسیار مورد استقبال خریداران زیادی قرار می گیرند. تولیدی مغز پسته خام به منظور رفع نیاز خریداران بهترین نوع محصولات را ارائه می دهد تا از این طریق خود نیز به سود ایده آل دست پیدا کند.

انواع پسته دامغان و رفسنجان از باغداران خریداری و در کارخانه های پسته فراوری می شوند از جمله کارهایی که روی آنها انجام می شود تعیین انس، خشک کردن، مغز کردن پسته ، درجه بندی پسته است.

تولیدی مغز پسته خام

راهنمای خرید مغز پسته خام

راهنمای خرید مغز پسته خام

مغز ها از جمله محصولات مفید برای بدن هستند که با اندکی دقت می توان دریافت که این محصولات در نمونه های متنوعی هستند که هر کدام از میوه خاصی حاصل می شوند. در این قسمت در مورد محبوب ترین نوع مغز ها می خواهیم بگوییم که نام آنها مغز پسته می باشد. غز پسته به دو شکل خام و بو داده در دسترس قرار می گیرد و با این وجود مسلما محصولات از نظر قیمت با همدیگر فرق دارند.

مغز پسته خام با استفاده از دستگاه های مغز گیر از پوست پسته جدا می شوند و می توان آنها را در درجه های کیفی متفاوتی تهیه نمود. برای خرید مغز ها خوب است در ابتدا از راهنمای خرید آنها استفاده نمود که در ابتدا نمونه های مختلف را معرفی می کند و از این طریق می توان بهترین ها را شناسایی نمود.

با کمک راهنمای خرید مرغوب ترین نوع محصولات شناسایی می شود و باید گفت که محصولات در بسته بندی های متنوع و یا به صورت فله عرضه می گردند که هر کدام با قیمتی در دسترس هستند. راهنمای خرید مغز پسته خام می تواند قیمت آنها را نیز ارائه دهد تا افراد با اطلاعات دقیقی به خرید بپردازند.

اکثر مشتریان در صدد خرید نمونه های بسته بندی شده برمی آیند، زیرا عتقاد شان بر این است که این محصولات بهداشتی تر هستند که می توانند برای سلامت بدن انسان مفید باشند.

انواع مغز پسته اکبر اقایی، کله قوچی، فندقی و غیره به صورت خندان و دهان بسته و خلال و مغز و آبخندان در بازار وجود دارد تفاوتی که بین پسته ها وجود دارد از لحاظ انس و اندازه است پسته هرچه کوچکتر باشد انس بالاتری دارد و قیمت کمتری دارد پسته های فندقی نسبت به اکبر اقایی و کله قوچی کوچکتر و ارزانتر است.

پسته خندان از پسته دهان بسته و پسته آبخندان که به صورت مصنوعی خندان شده است گرانتر می باشد پسته آبخندان از طریق غوطه وری در آب و خشک کردن آن خندان شده در نتیجه مقداری از مواد مغزی آن در آب حل شده است در نتیجه بر روی طعم و مزه آن اثر می گذارد بهمین علت قیمت آن کاهش می یابد یا ممکن است به صورت شور و طعم دار بفروش برسد.

خلال که از پسته های سبز تهیه می شوند به صورت خلال یا مغز کامل با قیمت مصوب صنف پسته فروشان عرضه می گردند. البته پسته درجه یک سالم و بدون قارچ در همه انواع نسبت به درجه دو و سه گرانتر است.

عمده فروشی مغز پسته خام

عمده فروشی مغز پسته خام

مغز پسته خام را جز آجیل ها می توان معرفی کرد که در کنار مصرف خوراکی می توان از خواص درمانی بی نظیرشان نیز استفاده کرد. اکثر والدین این مغز ها را به عنوان میان وعده در برنامه غذایی فرزندان خود قرار می دهند و از همین رو روز به روز بر میزان تقاضای خریداران افزوده می شود.

با وجود مشتریان بسیار خوب است در مورد فروش این محصولات بگوییم که به منظور رفاه حال خریداران به صورت عمده انجام می شود. در این زمینه تولید کننده روش های مختلفی را برای فروش ایجاد می کند و هر کدام از آنها برای شرایط افراد خاصی مناسب می باشند.

عمده فروشی مغز پسته خام را معرفی می کنیم که می تواند در سوددهی آنها تاثیر بسیار بگذارد. این خدمات در شهر های مختلفی ارائه می گردند و افرادی که به عنوان تامین کننده هستند می توانند آنها را با قیمت ارزان تری تهیه کنند و در نهایت نیاز مصرف کنندگان را نیز برطرف نمایند.

در عمده فروشی ها تنوع زیادی دیده می شود که این امر می تواند تنوع در قیمت را به دنبال داشته باشد تا افراد با شرایط مالی مختلف به خرید بپردازند. تولیدی مغز پسته در شهر های مختلفی از کشورمان فعالیت می کند و می تواند نیاز بازار های داخلی وئ خارجی را پاسخ دهد.

فروش مغز پسته در بازار های خارجی صادرات است که به صورت عمده انجام می شود و افراد می توانند از این طریق به سود ایده آل برسند و بر میزان تولیدات خود نیز بیفزایند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

عمده فروشی محصولات کشاورزی در کنار باغات و مزارع و ارسال آنها به بازار هدف و یا جهت فراوری و بسته بندی یک راه کاهش واسطه ها و کاهش قیمت آنها می شود ولی در این روش چون محصولات باغات و مزارعه معمولا تازه و رطوبت بالا دارند امکان فساد هنگام انتقال توسط انواع قارچها و کپکها وجود دارد.

در مورد پسته قارچ افلاتوکسین در زمان تلنبار شدن پسته ها روی آنها فعالیت می کند. جهت جلوگیری از فعالیت قارچ و له شدن محصولات کشاورزی و پسته روش انتقال صحیح در خرید و فروش عمده تا بازار هدف اهمیت دارد. مغز کردن پسته و خشک کردن آن خطر آفات و قارچها را کاهش می دهد و در خرید و فروش عمده در صورت بسته بندی مناسب کمتر دچار خطر می شوند.

نقاط قوت و ضعف صادرات مغز پسته

نقاط قوت و ضعف صادرات مغز پسته صادرات به کشورهای مختلف متناسب با تقاضا صورت می گیرد بعضی کشورها صنعت استفاده از پوسته خشک پسته را ندارند به همین علت آن را وزن اضافه روی بار می دانند فقط مغز پسته را خریداری می کنند ایران خود صنعت استفاده از پوسته خشک پسته را دارد و ان را از باغداران خریداری و تبدیل به زغال فشرده می نماید.

افت میزان خرید و فروش مغز پسته خام

افت میزان خرید و فروش مغز پسته خام خرید و فروش محصولی وقتی کاهش پیدا کند یعنی هزینه انبار داری، آفت محصول و شاید نابودی آن می باشد. در صنعت پسته یکی از دلایل کاهش خرید و فروش پسته در سطح جهانی آفت افلاتوکسین است حضور این قارچ در صورتی که از یک درصدی بیشتر شود باعث برگشت بار توسط کشورهای خریدار می شود. عامل دیگر موثر در این امر ضعف اقتصاد جهانی است که به علت بیماری کرونا این امر اتفاق افتاد. قارچ زدگی یا سرما زدگی و نابودی قسمتی از محصول باعث افزایش قیمت آن و کاهش توان خرید عده ای می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید