سفارش خرید ونوشک بسته ای

سفارش خرید ونوشک بسته ای به عنوان محصولی مغذی و پرخاصیت هم به صورت حضوری امکان پذیر می باشد، هم به صورت اینترنتی. 

از مزایای سفارش و خرید حضوری این است، می توان محصول مورد نظر را از نزدیک مشاهده کرد و در صورت تایید آن را تهیه کرد.

سفارش خرید ونوشک بسته ای

مشخصه های ونوشک بسته ای

مشخصه های ونوشک بسته ای

ابتدا لازم است با ونوشک آشنا شویم. ونوشک نام میوه ای است، در مناطق جنوب کردستان ایران از جمله ایلام رشد پیدا می کند. این درخت کاملاً طبیعی و ارگانیک می‌ باشد.

درخت این میوه به نام پسته کوهی است. در خانواده پسته ایران قرار می‌گیرد.همانند پسته پوسته ای سخت دارد. به عبارت دیگر می‌توان گفت پوسته ونوشک سخت تر،از پسته آجیلی می باشد.

از نظر ظاهری بسیار شبیه به پسته آجیلی است. همانند تخمه به مصرف می رسد، اما پوسته تخمه لطیف تر و شکننده تر است.

درخت پسته کوهی دارای دو نوع میوه می باشد. میوه کال آن که قابل خوردن است و به آسانی جویده می شود. میوه رسیده آن همانند میوه کال آن می باشد با این تفاوت که پوسته ای سخت تر دارد.

میوه بنه یا همان ونوشک، طعمی مایل به ترش دارد و رنگ آن سبز است. درخت پسته کوهی علاوه بر میوه ونوشک، دارای صمغی به نام سقز است. شاید بارها نام آدامس سقز را شنیده باشید، این آدامس از صمغ درخت پسته کوهی تولید می شود و در صنایع مختلف کاربرد دارد.

از میوه ونوشک استفاده های زیادی می شود. برای طعم دهی روغن حیوانی، انواع اسموتی ها، ماست، کشک و دوغ از مغز پودر شده آن استفاده می کنند. طعمی بی نظیر به ترشی می دهد. می توان از آن در انواع خورش ها به خصوص خورش خلال استفاده کرد.

ونوشک هم به صورت فله موجود می باشد، هم به صورت بسته ای. ونوشک بسته ای به علت هزینه بر بودن مکانیزم بسته بندی، قیمتی بالاتر دارد. بسته های ونوشک تازه اندازه های مختلفی دارند.

لازم به ذکر است میوه ونوشک که در گویش لری به آن بریژه گفته می شود، دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد، از جمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

طبع گرم ونوشک سبب افزایش و تقویت نیرو و قوای جنسی در افرادی که طبع سرد دارند، می شود.

درد های ناشی از دوران قاعدگی را التیام می‌ بخشد و مانع از بروز پوکی استخوان می‌ شود زیرا مصرف آن سبب تقویت استخوان ها می شود.

برای افرادی که سنگ کلیه دارند مصرف آن توصیه می‌شود، زیرا قاعده آور و مدر است و سبب دفع سنگ ریزه ها از کلیه ها می شود.

خواص ذکر شده در قسمت مذکور، تنها تعداد اندکی از خواص بیشمار این میوه مغذی می باشد.

ارزیابی کیفیت ونوشک بسته ای

ارزیابی کیفیت ونوشک بسته ای

ونوشک ها دارای کیفیت های متفاوتی می باشند، برای اینکه بتوانید کیفیت ونوشک ها را ارزیابی کنید، بهترین راه این است که مزه آن را امتحان کنید. برای امتحان کردن مزه محصول کافی است یک بسته از آن را خریداری کنید و درصورت تایید شدن از نظر کیفیت، می توانید آن را به صورت عمده تهیه کنید.

همانطور که در مباحث قبلی اشاره کردیم میوه ونوشک طعم مایل به ترش دارد در صورتی که طعم دیگری بر آنها غالب باشد، نشان از کیفیت پایین است.

مشاهده رنگ محصول از روش های ارزیابی کیفیت ونوشک است. رنگ طبیعی ونوشک سبز است، در صورتی که از رنگ های غیر طبیعی در آن استفاده شده باشد از خرید آن امتناع کنید.

یکدست بودن مغز ونوشک درون بسته ها، نشان از کیفیت بالای آن دارد.

فروش ونوشک بسته ای در بازار داخلی

فروش ونوشک بسته ای در بازار داخلی

عرضه و فروش ونوشک بسته ای در بازار داخلی، همانند محصولات دیگر به دو روش اینترنتی و حضوری صورت می گیرد.

در خرید اینترنتی می توان بدون اتلاف وقت و با کاهش هزینه در رفت و آمد محصول را خریداری کرد.

عرضه ونوشک به صورت بسته ای، از نظر بهداشتی با توجه به نظر سنجی از برخی افراد، مطمئن‌ تر است. به همین دلیل طرفداران نوع بسته ای ونوشک روز به روز در حال افزایش است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید