فروش مستقیم خمیر پسته شکلات

خمیر پسته همانطور که از نامش مشخص است، یک محصول به دست آمده از پسته بوده که کاملاً خالص و فاقد هر ماده اضافی دیگر است که این خمیر جهت مصارف مختلف به کار گرفته می‌ شود. فروش خمیر پسته شکلات به صورت مستقیم در کشور انجام شده و فرصتی مناسب برای خریداران فراهم آورده تا بتوان محصولی با کیفیت را با قیمتی مناسب و عالی بدون هیچ واسطه ای خریداری کرد و اینگونه از اصل و طبیعی بودن آن اطمینان لازم حاصل کرد.

فروش مستقیم و بی واسطه خمیر پسته مرغوب توسط این مرکز انجام می شود. این مرکز توانسته است با حذف واسطه ها و دلالان قیمت این محصول را کاهش دهد و آن را با قیمتی بسیار مناسب به فروش برساند. اگر شما قصد خرید این محصول را دارید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس گرفته و نسبت به خرید، مشاوره و دریافت لیست قیمت اقدام نمایید.

فروش مستقیم خمیر پسته شکلات

مزایا انتخاب خمیر پسته شکلات

مزایا انتخاب خمیر پسته شکلات اگر برای تهیه شکلات، انواع دسر و شیرینی های خود می خواهید از خمیر پسته شکلات استفاده کنید، قطعاً بهترین گزینه را انتخاب این انتخاب کرده اید و اینگونه می توانید از مزایای فراوان این محصول بهره مند شوید. طبق مطالعات و تحقیقاتی که انجام شده، افراد مصرف کننده خمیر پسته کمتر در معرض بیماری ها قرار می گیرند.

از جمله این مزایا و می‌ توان به حذف و از بین رفتن مشکلات گوارشی استفاده کرد زیرا سرشار از فیبر بوده و تاثیر بسزایی در افزایش باکتری های مفید روده داشته و با کاهش التهاب و باکتریهای اسید لاکتیک، به سلامت روده و معده کمک می‌ کند. از طرفی مصرف این خمیر به دلیل کالری مناسبی که دارد، افرادی که دچار کمبود وزن هستند می‌توانند این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهند و کالری مورد نیاز خود را دریافت کنند و وزن خود را مدیریت نمایند.

همچنین مصرف این خمیر به دلیل اینکه صددرصد از پسته تهیه شده و بدون هیچ ماده افزودنی است، فاقد کلسترول مضر بوده و با کاهش کلسترول بد تاثیر بسزایی در کاهش فشارخون و در نهایت سلامت قلب و عروق دارد که از انسداد رگهای قلبی و در نهایت از سکته جلوگیری می کند.

خمیر پسته سرشار از آهن و اسید فولیک است و مصرف آن به کودکان، زنان باردار و افراد کم خون توصیه می‌شود زیرا با افزایش گلبولهای قرمز باعث خون رسانی و اکسیژن رسانی بهتر به مغز و سایر اندام‌های بدن می شود و مشکلات ناشی از کم خونی را بهبود می‌بخشد.

کره پسته یا خمیر پسته شکلاتی محصولی است که هم حاوی پسته ی آسیاب و برشته شده و هم شکلات است. این دو در کنار هم می توانند ترکیبی بی نظیر و خوشمزه را بسازد که علاوه بر طعم و مزه بی نظیر می تواند بسیاری از مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کند. زیرا پسته حاوی ویتامین های مختلف، کربوهیدرات، آهن، فیبر، کلسیم، منیزیم و پتاسیم است و فاقد کلسترول نیز می باشد. همچنین شکلات منبعی غنی از آهن، فیبر، مس منگنز، منیزیم و پتاسیم است.

عرضه کلی‌خمیر پسته شکلات

عرضه کلی‌خمیر پسته شکلات عرضه خمیر پسته برای تولید شکلات و سایر دسر ها به صورت کلی بهترین روش برای خریداران شیرینی فروشان، قنادی ها و سایر مراکزی که به خمیر پسته شکلات در حجم بالا نیاز دارند، می باشد. در واقع عرضه کلی محصول یک روش مناسب و عالی جهت حذف تمامی واسطه ها و دلالان است که کاهش چشمگیری در قیمت تمام شده محصول برای مصرف کنندگان داشته و این گونه می توان یک مکان معتبر و قابل اطمینان برای خرید فرآورده های پسته یافت.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

از آنجایی که بسیاری از خریداران در پی خرید عمده و کلی این محصول می باشند، این مرکز بر این بر آمده که خمیر پسته را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه و با کیفیتی بسیار عالی به فروش برساند. زیرا خرید کلی و عمده این محصول سبب گشته تا قیمت آن نسبت به خرید خرده مناسب تر باشد. پس شما خریداران و مصرف کنندگان محترم می توانید برای خرید این محصول به صورت عمده با ما تماس حاصل نمایید.

بررسی کیفی خمیر پسته مرغوب

بررسی کیفی خمیر پسته مرغوب کیفیت خمیر پسته مرغوب به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این قسمت این عوامل را بررسی می نماییم. کیفیت خمیر پسته مرغوب به عوامل مختلفی مانند: رنگ، طعم، عطر و بافت آن بستگی دارد. بافت خمیر پسته مرغوب بسیار نرم و لطف و خامه ای است و رنگ سبز مایل به زرد آن را هنگام خرید می توانیم به خوبی ناظر باشید. هرگاه مقداری از خمیر پسته را روی زبانمان بگذاریم به این نکته دست خواهیم یافت که مزه ی پسته تازه و تفت داده شده را می دهد.

علاوه بر تمام این موارد بسته بندی محصول باید کاملا بهداشتی و مناسب باشد و تاریخ تولید، انقضا، سیب سلامت، علامت استاندارد، حقایق تغذیه ای کالری کل و کالری حاصل از چربی و … روی برچسب بسته بندی درج شده باشد.

میزان فروش خمیر پسته شکلات در سال 1400

میزان فروش خمیر پسته شکلات در سال 1400 میزان خمیر پسته با طعم شکلات در طی سال را می‌توان با توجه به فروش و درخواست آن که در بستنی فروشی ها، کلوچه پزی ها و کیک پزی ها انجام شده به دست آورد. البته نمی توان به طور دقیق میزان فروش خمیر پسته را برآورد کرد. البته با توجه به درخواست های فراوان و خرید خمیر پسته شکلات، رتبه چشمگیری در عرصه فروش دارا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید