فروش ویژه پسته کوهی خام در ایران

پسته کوهی خام نوعی پسته می باشد که در مناطق مختلفی از کشورمان رشد و پرورش می یابد. پسته کوهی خام دارای ویژگی های گوناگونی است به طوری که مصرف آن خاصیت دارویی و درمانی نیز دارد. بخش های مختلف پسته کوهی علاوه بر میوه آن مفید هستند و به طور گسترده ای در صنعت از آن ها استفاده می شود.

در ادامه در مورد پسته کله قوچی و پسته کوهی خام بیشتر صحبت خواهیم کرد.

فروش ویژه پسته کوهی خام در ایران

نکاتی در ارتباط با پسته کوهی خام

نکاتی در ارتباط با پسته کوهی خام پسته کوهی با پسته آجیلی تفاوت دارد. پوسته بیرونی آن سخت است و در صورت استفاده از آن با دندان موجب آسیب رساندن به دندان می شود. از درختان پسته کوهی صمغی به وجود می آید به طوری که این صمغ شامل ماده های سودمندی بوده که خواص دارویی و درمانی فراوانی دارد.

شیره درخت پسته کوهی که خاصیت فراوانی در زمینه درمانی دارد برای اشخاصی که از بیماری و ناراحتی های گوارش رنج می برند، مفید است. همچنین این صمغ پر فایده حاوی یک نوع ماده است که استفاده های زیادی در صنعت دارد و در صنایع مختلف به کار برده می شود. در صنایع داروسازی برای تولید انواع ضد عفونی کننده ها کاربرد دارد. در صنعت پلاستیک و چرم نیز استفاده دارد. علاوه بر استفاده در صنایع داخلی، این صمغ پرخاصیت صادر میگردد و در صنایع مختلف و تولیدات گوناگون به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار می گیرد.

درخت پسته کوهی در دامنه های مناطق کوهستانی رشد می کند. در سال هایی که میزان بارش زیاد است باردهی این درختان نیز فراوان است. علاوه بر اینکه خود این درخت خاصیت ها و استفاده های مفید و متفاوتی دارد، وجود این در درخت در دامنه های کوهستانی باعث شده است که از فرسایش خاک جلوگیری گردد.

پسته کرمان نیز این ویژگی های پسته کوهی را دارد؛ یعنی پسته کرمان هم برای بدن بسیار مفید است. پس خوردن آن برای تمامی افراد پیشنهاد می شود چرا که دارای ویتامین های بسیاری است از جمله از این ویتامین ها ویتامین B است که در سوخت و ساز بدن نقش مهمی دارد و همچنین دارای آهن است که برای افراد کم خون گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

ویژگی های پسته کوهی خام

ویژگی های پسته کوهی خام

همانطور که گفتیم پسته کوهی ویژگی ها و خواص دارویی و درمانی زیادی دارد همچنین در صنایع مختلف از صمغ این درخت استفاده های بسیاری می شود.

یکی از ویژگی هایی که باعث شده است پسته کوهی مورد توجه قرار گیرد توانایی قابل ملاحظه آن در زمینه پوست و مو است. اگر زخمی به روی پوست خود دارید با مصرف این میوه می توان آن را معالجه نمود. اگر به دنبال یک ماسک عالی و دارای خاصیت باورنکردنی هستید ماسک پسته کوهی بهترین گزینه می باشد. در همین راستا با آسیاب کردن پسته کوهی و مخلوط نمودن با آب این می توان ماسک رادرست کرد و روی پوست صورت خود قرار دهید.

تمام عنصرهایی که مورد نیاز بدن است، می توانید در پسته کوهی بیابید و مصرف آن به طریقه درست املاح لازم را تامین می کند.از میوه های پسته کوهی نوعی روغن خوراکی بدست می آید که مصرف آن همراه باسالاد موثر است. کسانی که از درد مفاصل رنج می برند و روغن شترمرغ در اختیار ندارند می توانند از این روغن جهت ماساژ استفاده نمایند.پسته کوهی بر خلاف پسته هایی که پرورش یافته هستند و در زمان های مختلف سم پاشی می شوند، کاملا طبیعی هستند.میوه پسته وحشی باوجود املاح مختلفی که دارد، جهت پیشگیری از سرطان ها مفید است زیرا انرژی بدن را زیاد می کند. پسته کوهی برای افرادی که دچار بیماری راشیتیسم هستند، سودمند است. نا گفته نماند که مصرف زیاد پسته کوهی باعث افزایش وزن و زخم شدن دهان می شود.

در ادامه شما را با چگونگی خرید پسته کوهی با قیمت بسیار مناسب آشنا خواهیم کرد.

خرید پسته کوهی خام با قیمت ویژه

خرید پسته کوهی خام با قیمت ویژه

خرید و فروش پسته باتوجه به اینکه خاصیت های گوناگون آن رونق فراوانی دارد. پسته کوهی پس از چیدن از درخت، بسته بندی می گردد و جهت عرضه و فروش به بازار راه می یابند. از آنجایی که جداسازی پوست بنه سخت است و زمان زیادی می طلبد، توسط دستگاه فرآیند جداسازی انجام می گیرد. بنابراین انتظار می رود که قیمت مغز بنه از خود آن بیشتر باشد. خرید به طور مستقیم و بدون واسطه بهترین راه است تا بتوانند محصول را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کرد.

آجیل و خشکبار از دیرباز در فرهنگ ایرانی وجود دارد و در مراسمات مختلف استفاده می شوند. پسته از انواع خشکبار های پرمصرف و محبوب است که در بسته بندی های گوناگون تهیه می شود. خرید پسته کوهی خام با قیمت ویژه در این مرکز انجام می شود و شما برای خرید این محصول با کیفیت، فقط کافی است به آدرس اینترنتی این مرکز مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

هنگام خرید پسته به چه نکاتی باید توجه داشت

هنگام خرید پسته به چه نکاتی باید توجه داشت پسته درخت کوچکی است که سرچشمه آن خاورمیانه است و در کشورهایی مانند ایران، سوریه، ترکمنستان و افغانستان رشد می کند؛ به طور کلی انواع پسته به دو گروه گرد و دراز تقسیم شده و به نام‌ های کله قوچی، اکبری و دامغان و … شناخته می شوند. پسته ارزش غذایی بالایی دارد و به ازای هر ۱۰۰ گرم پسته ۲۳۵۱ کیلو کالری انرژی، ۲۷ گرم کربوهیدرات، ۱۰ گرم قند، ۴۵ گرم چربی و مقدار زیادی از بسیاری از ویتامین ها در پسته وجود دارد.

این آجیل گران قیمت ویژگی‌ هایی دارد که با شناخت آن ها می توانید در هنگام خرید پسته مرغوب و نامرغوب را از هم تشخیص دهید. مهم ترین ویژگی یک پسته خوب تازگی آن است، پسته های تازه معمولاً طعم بهتری دارند و مدت زمانی از تولید آن ها نگذشته است. بنابراین می توانید مطمئن باشید که فاسد نیستند و تاریخ انقضای طولانی دارند. همچنین پسته تازه رطوبت و نرمی خاصی در آن دیده می شود این را بدانید که ویژگی مهم دیگر یک پسته مرغوب برخورداری از ظاهر مناسب است؛ عدم تیرگی و کدری در پوست پسته، برخورداری از دانه های یک شکل و یکسان، عاری از سوراخ و کرم خوردگی نشان دهنده کیفیت بالای پسته از نظر ظاهری است.

نکته دیگری که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد خندان بودن پسته است و این موضوع کاملاً در کیفیت پسته موثر می باشد. نکته مهم در مورد پسته خندان تشخیص طبیعی یا غیرطبیعی بودن آن است. توجه کنید رنگ پسته نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید و بدانید که تشخیص کیفیت پسته بو داده از پسته خام مقداری سخت می باشد زیرا برخی از فروشندگان با طعم دار کردن پسته ها به دنبال پوشاندن عیب هایی مانند کهنگی و مناسب نبودن طعم هستند. بنابراین پیشنهاد می شود از خریدن پسته شور خودداری کنید و پسته را فقط و فقط از برند ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

خرید آنلاین پسته کوهی خام

خرید آنلاین پسته کوهی خام خرید آجیل و خشکبار مخصوصا پسته نیاز به دقت فراوان دارد زیرا تازگی و مرغوبیت آن بسیار پر اهمیت است؛ خرید آنلاین پسته کوهی خام در این مرکز انجام شده و این فروشگاه اینترنتی بهترین و تازه ترین پسته کوهی خام را گردآوری کرده تا همه افراد بتوانند یک خرید آنلاین و مطمئن را تجربه کنند که شما می توانید قبل از خرید با خود فروشنده این سایت در ارتباط باشید و هر سوالی راجب محصول دارید بپرسید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید