خرید پسته کوهی مرغوب

اگر به دنبال تهیه پسته کوهی مرغوب هستید و اطمینان از کیفیت شرط اصلی انتخاب شماست، ما مرکز عرضه خشکبار کوشادانه را به شما پیشنهاد می کنیم. ما می دانیم که پسته‌ کوهی چه کاربردهایی دارد و جایگاه آن در حوزه صنایع غذایی و داروسازی و اجیل تا چه حد است. و می دانیم که این جایگاه در گرو خاصیت و کیفیت این نوع پسته تامین می شود.

پس توجه ویژه به حفظ کیفیت مغز پسته کوهی داریم و اطمینان می دهیم شما نیز این‌ نکته را تایید خواهید کرد و با یک بار خرید، برای همیشه مشتری ما خواهید شد. پسته کوهی یک محصول ناب بی بدیل و نعمت بی همتاست‌ که انسان بی هیچ زحمتی در کاشت آن، از طعم و خواصش بهره می برد. پس تنها چیزی که می تواند کیفیت پسته کوهی را خدشه دار سازد، عدم تجربه و مهارت در فراوری و نگهداری آن است.

کوشادانه به پشتوانه تجربه بالا در تولید و فراوری این مروارید سبز جنگل های نیمه خشک‌ کشورمان، سابقه خوبی در ارائه پسته کوهی مرغوب داشته و به جرات می تواند خریداران را راضی و خرسند کند.

پسته کوهی یا نام دیگر آن که معمولا با نام بنه شناخته می‌شود از خواص و مواد مغذی بسیار بالایی برخوردار است که اکثر وقت ها مادربزرگ ها آن را با گندم برشته مخلوط کرده و طعم بی‌نظیر را به ارمغان می‌آوردند

خرید پسته کوهی مرغوب

مشخصات پسته کوهی مرغوب

مشخصات پسته کوهی مرغوب

برای اینکه در خرید پسته کوهی تجربه موفق و رضایت بخشی داشته باشید لازم است، مشخصات پسته کوهی مرغوب را به طور کامل بشناسید.

مشخصات پسته‌کوهی مرغوب از این قراراست:

  • پسته کوهی رسیده، دانه ای با پوسته سبز رنگ است.
  • پوسته کال آن، در ابتدا صورتی بوده و به مرور قرمز رنگ می شود.
  • بر خلاف پسته های باغی که بیضی هستند، ظاهری گرد دارد.
  • طول پسته کوهی کمتر از یک سانتی متر است.
  • مغز پسته کوهی، پوسته ای قهوه ای دارد.
  • طعم آن کمی ترش و ملس است.
  • پوست پسته‌ کوهی زمانی که کال است، بسیار راحت میل می شود یعنی با دندان شکسته می شود و طعم لذیذی هم دارد.
  • پوسته پسته کوهی رسیده، بسیار سخت و سفت است و دندان یارای شکستن آن را ندارد و حتما باید از دستگاه پسته شکن یا اسیاب و دیگر وسایل کاربردی کمک گرفت.
  • این نوع پسته خودرو بوده و کاشت، آبیاری و سم پاشی نیاز ندارد.
  • پسته کوهی فاقد سمی به نام افلاتوکسین می باشد.
  • کاملا ارگانیک است و مورد تاکید سازمان بهداشت جهانی.
  • برای تهیه غذاهای محلی کاربرد فراوان دارد.

نام های متعدد به تعداد محل هایی که در آن می روید، برایش ذکر می شود.

این موارد فقط بخش کوچکی از مشخصات پسته کوهی بود که جهت آشنایی اولیه شما ذکر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات مشابه را مطالعه فرمایید.

یک دانه گرد کوچک که گاهی اوقات از آن روغنی می‌گیرند که برای درد و التهاب مفاصل و ضد لک پوست قدرت بالایی دارد در اکثر مواقع آن را با طعم نمکی و میان مغازه ها میبینم ولی نمی‌شناسیم کمتر کسی این پسته یا بنه را که منبع انرژی و مواد مغذی است می‌شناسد این نوع پسته با پسته زعفرانی گلستان وپسته زرد از طرفدار های زیادی برخوردارند .ولی به دلیل ارگانیک بودن و نداشتن هیچگونه مواد شیمیایی هر کس که یکبار استفاده کرده باشد و مزه ی آن را چشیده باشد دوست دارد که همیشه در خانه آن را داشته باشد .

قیمت پسته کوهی مرغوب

قیمت پسته کوهی مرغوب

با مطالعه مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد پسته‌کوهی مرغوب، بی گمان اولین‌ سوالی که به ذهن تان خطور می کند، قیمت پسته کوهی خواهد بود. سوال کاملا بجاست اما حتما شگفت زده خواهید شد اگر بدانید این نوع پسته با این حد از مزایا، بسیار ارزان قیمت تر از نمونه های دیگر است.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]شاید یکی از علت های توجه به پسته کوهی همین قیمت پایین‌ باشد. چرا که صاحبان صنایع غذایی، برای ‌کاهش دادن قیمت محصولات تولید شده، ناچارند مواد اولیه را ارزان تر تهیه نمایند. ناگفته نماند که با شناخته شدن فواید پسته کوهی و ارگانیک‌ بودنش، تقاضا برای خرید آن افزایش یافته و همین عامل می تواند قیمت را روز به روز افزایش دهد.[/highlight-red]

کیفیت هم به نوبه خود از تعیین کننده های اصلی قیمت پسته کوهی می باشد، هر چه پسته کوهی مرغوب تر قیمت بالاتر. اگر می خواهید قیمت روز پسته‌کوهی مرغوب را بدانید با واحد فروش مجموعه کوشادانه تماس حاصل فرمایید. یا لیست قیمت ها را در قسمت فروش محصولات ملاحظه فرمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

قیمت این پسته با توجه به میزان تولید و درخواست آن فرق دارد و گاهی اوقات که شرایط آب و هوایی مانعی برای رشد وپرورش این نوع پسته است و تناژ های کمتری در بازار عرضه می‌شود قیمت بالا تر و بسته به کیفیت و طعم دهنده های آن فرق دارد طبع این گیاه گرم و خشک است و در فصول سرد سال درخواست این نوع پسته بیشتر است . درخت این نوع پسته از قدیمی ترین درختان ناحیه‌های زاگرس و ارتفاعات بلند ایران است که به دلیل خود رویی این نوع و نیفتادن هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نشده خواصی بالاتر از پسته معمولی دارد

دلایل کاهش صادرات پسته

دلایل کاهش صادرات پسته به دلیل ناشناخته بودن و حتی کمبود درختان این پسته کوهی صادرات این نوع پسته پر خواص کم است و ما در سدد هستیم تا با معرفی این نوع پسته بتوانیم به صادرات بالا و چشمگیری دست یابیم به امید اینکه با خواندن و تبلیغ در سایت های داخلی و خارجی بتوانیم این نوع پسته و درختان با ارزش و کهن این پسته را روزی به تمام مردم جهان بشناسانیم و خواص بی نظیر این پسته کوهی را در خدمت تمامی مردم جهان قرار دهیم .و همگی از این نعمت خدادادی کمال استفاده و لذت را ببرند

فروش ویژه پسته کوهی مرغوب

فروش ویژه پسته کوهی مرغوب فروش ویژه این پسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب در دو صورت امکان دارد اولی به صورت حضوری که سختی هایی از جمله رفت و آمد و تحمل شلوغی و .. را در بر دارد ولی بهترین و دومین روش خرید به صورت اینترنتی است شما می‌توانید با در نظر گرفتن سایت معتبر بهترین و تازه ترین پسته کوهی را بدون هیچ دردسر و رفت آمدی بخرید و از آن نهایت لذت را ببرید و مارا به خاطر مزه و طعم و خواص های این نوع پسته یاد کنید.

4 نظرات
  1. متقیان می گوید

    سلام خدمت شما دوست عزیز
    من برای مصرف خانگی و خوراک بچه ها از مغز بنه شما استفاده کردم و بسیار از انتخاب خود راضیم مزه های مشابه پسته دارد و و خواص بی نظیری برای رشد بچه ها دارد ممنون از از کارشناسان شما برای معرفی این محصول شگفت انگیز به من

    1. admin می گوید

      سلام و وقت بخیر خدمت شما
      تلاش ما معرفی این محصول به هموطنان عزیزمان هست تا با تهیه و مصرف پسته کوهی سلامتی را به خانواده خود هدیه کنند

  2. مهدی هاشمی می گوید

    سلام روزتون بخیر مهدی هاشمی هست از استان خوزستان شهرستان خرمشهر برنج خورستان و اگر خاست از برنج خورستان با من تماس بگیرید

  3. مجیدیان می گوید

    سلام و درود بیکران
    من در یکی از روستاهای اطراف آمل یک مغازه کوچک عطاری احداث کردم و مدتی هست که از شما مغز پسته کوهی تهیه می کنم بسیار مشتریان راضی هستند از کیفیت این محصول و هدف من این است که خواص بی نظیر این محصول برای درمان استفاده کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید