صادر کننده پسته خلال شده

به غیر از مصرف در آجیل، از برخی خوراکی ها به صورت خلال شده در درون و یا تزئین بسیاری از غذا و یا دسرهای سنتی ایرانی استفاده می شود که یک نوع آن پسته خلال شده می باشد. به دلیل آن که پسته خلال شده به غیر از خوشمزگی، از ارزش و خواص غذایی نیز برخوردار است، برخی کشورها که از خواص آن اطلاع و شرایط تولید را ندارند خواستار صادرات هستند. به همین خاطر، صادر کننده پسته خلال شده در حال گسترش کار خود می باشد.

 

میزان کالری پسته خلال شده

در صورتی که از خلال پسته در دستور غذایی و یا دسر خود استفاده می کنید. آیا از فوائد مصرف آن اطلاعی دارید؟ با ما همراه شوید تا در مورد خواص و فوائد مصرف پسته خلال شده توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

  • در ابتدا به میزان کالری پسته خلال شده می پردازیم. در پسته خلالی بنا به میزان خلال کالری بالایی وجود دارد که با مصرف آن انرژی فراوانی وارد بدن و مدت ها بدن سیر نگه داشته می شود، علاوه بر آن که از چربی غیر اشباعی تشکیل شده است که مصرف آن سبب افزایش چربی و کلسترول نمی شود.
  • یکی دیگر از فوائد مصرف پسته خلالی وجود انبوه ویتامین های کا، ای، دی و غیره هست که کمبود ویتامین ها در بدن جبران می شود.
  • در پسته خلالی مواد معدنی از قبیل کلسیم، آهن و پتاسیم یافت شده است و طی تحقیقات اخیر به دست آمده طبع گرم و خشکی دارد و منبع عالی از فیبر می باشد که در بهبود سیستم گوارشی بدن تاثیر به سزایی دارد.
  • در پسته خلال شده، خواص دیگری نیز وجود دارد که در مصرف آن توصیه های بسیاری شده است.

تولید کننده پسته خلال شده

در تولید پسته خلال ، افراد فراوانی مشغول به کار هستند. این افراد تلاش می کنند تا به صورت بی واسطه بهترین و تازه ترین پسته را به صورت عمده تهیه و پس از فرایند تولید به شکل خلالی عنوان تولید کننده پسته خلال شده را با قیمتی مناسب و ارزان تر در بازار به دست گیرند.

در صورتی که قصد صادرات خلال پسته صادراتی را به کشورهای دیگر دارید، با خرید از این افراد تولید کننده در کیفیت و قیمت به شما تضمین داده می شود، علاوه بر آن که در این معامله سود مناسبی خواهید برد.

به دلیل آن که صادرات پسته خلال شده به کشورهای دیگر مقام اول را کسب کرده است، قبل از ورود به بازار جهت صادرات پروانه بهداشت که نشان سلامت آن می باشد را باید دریافت کرده باشد. با صادرات پسته خلال شده ارز فراوانی وارد کشور و اوضاع اقتصادی رفته رفته بهتر خواهد شد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید