عرضه کننده خمیر پسته کلوچه

خمیر پسته یک محصول فوق العاده و شگفت انگیز به دست آمده از پسته بدون هیچ ماده افزودنی است که بافتی نرم داشته و سرشار از مواد مغذی می باشد که برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. عرضه خمیر پسته کلوچه توسط برند تولید کننده و معتبر این محصول انجام می‌ شود این برند با نام کوشا دانه همواره در جهت رضایت مشتریان تلاش کرده و با ارائه محصولات با کیفیت سعی در جلب رضایت آنها داشته و همواره جهت سلامت مصرف کنندگان تلاش می‌ کند.

عرضه کننده خمیر پسته کلوچه

میزان کالری خمیر پسته کلوچه

میزان کالری خمیر پسته کلوچه خمیر پسته یک محصول نرم و لطیف بوده که از پسته ۱۰۰% طبیعی و خالص بدست آمده و فاقد نمک، شکر، کلسترول و سایر افزودنی های دیگر است. در واقع خمیر بافت نرم و عالی داشته که بدون قند است و به خوبی طعم خوش پسته از آن حس شده و به دلیل این که سرشار از مواد مغذی است، براحتی می‌توان برای طعم دار کردن انواع دسر،کیک، شیرینی و کلوچه از آن استفاده کرد.

افراد بسیار زیادی که می‌خواهند از مزایا و فواید مغز پسته به بهره مند شوند می توانند این خمیر را جایگزین کنند که شاید میزان‌ کالری این محصول برای بسیاری از افراد مبهم باشد. در واقع خمیر پسته همان طور که گفتیم یک محصول فاقد چربی های اشباع و مضر می باشد و سرشار از اسید چربی های غیر اشباع و کلسترول است که فقط روغن طبیعی پسته در آن وجود دارد.

میزان کالری این خمیر با توجه به قطر خمیر و میزان کلفتی که دارند تعیین می شود که در واقع پسته در عین پرکالری بودن یک محصول مفید بوده و این کالری برای فعالیت های روزانه سوزانده می شود.

اما اگر در خوردن این محصول زیاده روی کنید، قطعاً کالری بیش از حد وارد بدن شده و ممکن است باعث افزایش وزن شود اما اگر می خواهید یک میان وعده خوشمزه و سالم داشته باشید، بهتر است در خوردن آن تعادل را رعایت کرده تا این گونه کالری مورد نیاز بدن را هم دریافت کرده و دچار چاقی و اضافه وزن هم نشوید.

مراکز خرید خمیر پسته کلوچه

مراکز خرید خمیر پسته کلوچه برای خرید خمیر پسته می توان به مراکز مختلفی مراجعه کرد اما قطعاً افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند، به کیفیت محصول توجه به سزایی خواهند داشت به این منظور، مرکز خرید بهترین خمیر های پسته در کشور به وجود آمده تا به راحتی بتوانید این محصولات را از بهترین بسته بندی ها در حجم و اندازه دلخواه خریداری کنید.

این مرکز فقط برندهای برتر تولید کننده محسوب جمله کوشا دانه را به فروش می رساند که این برند همواره به بهداشتی بودن محصولات و خالص و طبیعی بودن آنها اهمیت بسیار فراوانی می دهد و اینگونه می تواند در عرضه بهترین ها کوشا باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید