فروش بنه کوهی کردستان در بازار

بنه در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای رشد می کند. از جمله این مناطق رشته کوه های زاگرس و کردستان است. بنه کوهی کردستان یکی از بهترین و مرغوب ترین نوع بنه ها در ایران است که برای خرید آن به مرکز فروش بنه کوهی کردستان در بازار مراجعه کنید.

یکی از دلایل پرطرفدار بودن این محصول، به خاطر ارگانیک بودن و داشتن مواد مغذی است که در بین مردم مورد استقبال قرار گرفته است. شما نیز می‌توانید برای خرید عمده این محصول، این مرکز را مدنظر قرار داده و به هر میزان که احتیاج دارید ثبت سفارش کنید.

فروش بنه کوهی کردستان در بازار

معرفی اجمالی بنه کوهی کردستان

معرفی اجمالی بنه کوهی کردستان بنه کوهی کردستان از جمله مرغوب ترین و بهترین نوع بنه در ایران است، که در کوهپایه های کردستان به عمل می آید. بنه های کوهی کردستان درختانی هستند که دو الی هفت متر ارتفاع دارند. مردم محلی در کردستان به آن سقز می گویند. از بنه کوهی کردستان استفاده های زیادی می شود. از برگ، ساقه، میوه و صمغ این گیاه برای مصارف خوراکی و یا درمانی می توان استفاده نمود.

بنه کردستان میوه هایی است که مغز بسیار روغنی دارند. مغز این بنه ها، از لحاظ خواص با مغز بسته آجیل برابری می کند. ولی با این تفاوت ها اندازه مغز بنه کوهی کمی کوچک تر از مغز پسته است. علاوه بر این مغز پسته کوهی به شکل کروی است و رنگ آن قرمز رنگ می باشد. رنگ پوست بنه سبز تیره است و در صورت رسیده بودن، پوست سفت و سختی دارد. این بنه ها را می توان به صورت تخمه مصرف نمود. ولی به دلیل این که پوست سفت و محکمی دارد، احتمال دارد، به دندان آسیب بزند. بنه نرسیده و کال پوست نرم تری دارد و مزه آن هم کمی ترش است. از بنه کوهی کردستان می توان به صورت خوراکی و یا مصارف درمانی استفاده نمود.

در استان کردستان درختان بنه متعددی به صورت خود رو رشد کرده است که دارای محصولی بسیار ارگانیک و پرخاصیت به نام بنه است. در فصل برداشت، این‌ محصول به وفور در بازار های کردستان یافت می شود.

این محصول ارگانیک در بسیاری از بازارهای استان کردستان به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد‌. بنه منطقه کردستان جزو درشت ترین و مرغوب ترین انواع بنه های موجود در ایران است.

چند دلیل برای استفاده از بنه کوهی کردستان

چند دلیل برای استفاده از بنه کوهی کردستان بنه کوهی دارای ویتامین ها و مواد معدنی عالی بسیار زیادی هستند. از این رو، مصرف آن ها می توان برای سلامتی انسان بسیار مفید باشد و سبب شود، که میزان مصرف داروهای شیمیایی کاهش پیدا کند و به همین دلیل سلامت بدن افزایش یابد. از نظر درمان بنه بسیار مفید است. از این رو، دلیلی برای استفاده نکردن از آن وجود ندارد و برای استفاده از آن هم نیازی به آوردن علل و دلایل زیادی نمی باشد. ولی با این حال برای نمونه به چند دلیل اصلی و مهم برای استفاده از بنه اشاره می کنیم.

  • برای درمان ورم ها و زخم های پوستی که طولانی مدت ایجاد شده اند، بسیار مناسب و مفید است.
  • برای افرادی که نرمی استخوان دارند، مصرف بنه توصیه می شود. با مصرف بنه می توان به تقویت و استحکام استخوان ها پرداخت.
  • به دلیل این که بنه دارای مواد و املاح معدنی بسیار زیادی می باشد، از این رو، منبع مناسب و عالی تغذیه می باشد و کالری زیادی دارد. بنابراین مصرف آن به همراه غذاهایی دیگر می توان برای درمان کم خونی مفید باشد و همچنین افزایش وزن دهد.
  • علاوه بر این ها می توان از بنه برای تقویت نیروی جنسی، تقویت قوای عمومی بدن، تقویت عضلات و تقویت مغز استفاده کرد.
  • در کنار همه این ها، باید به خواص و فواید آن برای پیشگیری از انواع بیماری ها مانند ام اس، آلزایمر، سرطان و غیره نیز اشاره کرد. با استفاده از انواع بنه می توان به تقویت سیستم اعصاب پرداخت.
  • بنه به دلیل داشتن روغن کاملا طبیعی به میزان قابل ملاحظه‌ای می‌تواند کلسترول خون را پایین آورده و برای افرادی که چربی بالایی دارند، بسیار مناسب باشد.

قیمت بنه کوهی کردستان در کشور

قیمت بنه کوهی کردستان در کشور قیمت بنه یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهایی است، که در زمان خرید مورد توجه و دقت بسیاری از مردم است. قیمت بنه کوهی کردستان تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مانند کیفیت بنه، هزینه های مربوط به جمع آوری و همچنین هزینه های ناشی از حمل و نقل و غیره تعیین می شود. ولی با این حال، می توان با خرید بنه کوهی کردستان به صورت کلی و عمده قیمت های آن را کاهش داد. خرید عمده و کلی مزیت های زیادی دارد، که از جمله آن امکان خرید بهترین و مرغوب ترین نوع بنه و با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت است.

با توجه به موارد ذکر شده در بالا می توان گفت که قیمت بنه کوهی کردستان در مراکز ارائه آن بسیار مناسب و منصفانه ارائه می‌شود. چون این مراکز جزو مراکز پرفروش و ویژه عرضه انواع بنه و پسته کوهی می‌باشد. این مراکز محصولاتشان را به صورت عمده به فروش می‌رسانند.

بررسی مراحل تولید بنه

بررسی مراحل تولید بنه در این مقاله می خواهیم به بررسی مراحل تولید بنه بپردازیم که شامل موارد زیر است. پیدا کردن محصول ارگانیک بنه تخصص لازم می‌خواهد، که توسط افراد زبده و ماهر انجام می‌شود و جمع‌آوری این محصول کاری سخت و طاقت فرسا است.

به دلیل ریز بودن دانه‌های بنه باید با روش های اصولی این کار انجام شود. بعد از جمع آوری بنه، چوب و مواد ضایعاتی آن جدا شده و بنه های رسیده و نارس از یکدیگر تفکیک می شوند. در نهایت محصول بسته بندی شده و روانه بازار می گردد.

در پروسه صادرات باید عوامل زیر توجه نمود

1-هنگام صادرات کالا باید به کیفیت و درجه یک بودن محصول دقت داشت.

2-باید به بسته‌بندی متناسب و بهداشتی محصول دقت داشت.

3-باید به نوع حمل و نقل و قیمت مناسب برای محصول دقت داشت.

صادرات گسترده بنه کوهی کردستان به کشورهای مجاور

صادرات گسترده بنه کوهی کردستان به کشورهای مجاور شرکت های بازرگانی متفاوت و زیادی نسبت به صادرات پسته اقدام می‌ کنند؛ که بر حسب اینکه جنبه تزیینی ندارد؛ بیشتر به صورت پودر پسته و کره پسته صادر می‌ شود؛ در تولید کره پسته باید دقت کنیم که از بنه کوهی مرغوب که از کردستان ایران می باشد؛ استفاده شود.

درآخر برای تهیه بنه سبز اعلا و با کیفیت باید از نمایندگی‌ های معتبر در کشور و همچنین، از طریق سایت فروش اینترنتی مربوطه مانند: سایت کوشا دانه اقدام به خرید کرد. هدف ما رضایت خریداران این محصول بی نظیر است.

2 نظرات
  1. قادری می گوید

    سلام من دستگاه روغن گیری دارم یه 50 کیلو بنه سبز میخاستم فقط رنگ سبز یکدست بودن و پوک نبودن خیلی مهمه برام ممنون

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در سریعترین زمان ممکن در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید