خرید خلال پسته وحشی ارزان قیمت

یکی از انواع پسته های موجود در کشور که به روش طبیعی و ارگانیک تولید می شود پسته وحشی است که در مناطق مختلف کوهستانی  و مرتفع با بهترین کیفیت پرورش می یابد. از این محصول به صورت کال و رسیده استفاده زیادی می کنند که از نوع کال آن در تهیه ترشی استفاده نموده و یکی از فرآورده های پرفروش آن مغز و خلال پسته وحشی است که در بسیاری از غذاهای محلی و تهیه و تزئین شیرینی جات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت بسیار مناسبی دارد.

خرید خلال پسته وحشی ارزان قیمت

معرفی خلال پسته وحشی

معرفی خلال پسته وحشییکی از انواع پسته که در مناطق کوهستانی کشور وجود دارد، پسته وحشی است که به دلیل محل رویش و دور بودن از آلودگی و سموم به طور کاملا طبیعی و ارگانیک پرورش می یابد و پسته تولید شده از این درخت دارای ارزش غذایی و دارویی فراوانی است.

این محصول ارزشمند در شهرهای مختلف ایران از جمله کرمان، سنندج، کرمانشاه، رفسنجان، بیرجند، ایلام، خرم آباد و … با بهترین کیفیت تولید می شود که یکی از فرآورده های پرمصرف آن خلال پسته می باشد که نسبت به پسته های دیگر دارای قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه ای می باشد.

از این خلال در تهیه انواع غذاهای محلی و تزیین شیرینی و کیک و شله زرد استفاده می شود و بسیاری از کارخانه های بستنی سازی و قنادی ها این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند.

خلال پسته وحشی چه مشخصاتی دارد

خلال پسته وحشی چه مشخصاتی داردمشخصات خلال پسته وحشی عبارت است از: این خلال کاملا طبیعی و سالم بوده و به صورت ارگانیک حاصل می شود و یکی از خشکبار ارزان قیمت می باشد که به دلیل خاصیت فراوان و قیمت مطلوب مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. خلال این پسته نسبت به انواع دیگر ریزتر بوده و دارای رنگی سبز و روغن مناسبی است.
این محصول دارای طعم و مزه بسیار خوبی است و یکی از انواع خشکبار پرخاصیت و محبوب می باشد. دارای طبعی گرم بوده و در انواع غذاها استفاده زیادی دارد.

این محصول به روش سنتی و صنعتی تهیه می شود که در روش سنتی در کارگاه های کوچک و توسط افراد محلی برداشت شده و پس از مغز شدن پسته را خلال نموده و در بسته بندی های مختلف ارائه می کنند و نوع صنعتی آن در کارخانه های تولید کننده به وسیله دستگاه های مجهز به بهترین شکل تولید شده و در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی ارائه می گردد.

نازلترین قیمت خلال پسته وحشی

نازلترین قیمت خلال پسته وحشیقیمت خلال پسته به عوامل مختلفی بستگی دارد که عواملی از چمله محل برداشت و روش تولید بر قیمت این محصول تأثیرگذار می باشند همچنین کیفیت، برند، شرکت تولید کننده، میزان عرضه و تقاضا و … می تواند بر قیمت مؤثر باشد. برای اطلاع از قیمت خلال پسته یکی از آسان ترین راه ها تماس با کارشناسان همین سایت می باشد که ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی های آنها برای انتخاب و خریدی بهتر بهره مند می شوید. 

امروزه برندهای متعددی در کشور در زمینه تولید و ارائه انواع این محصول در حال فعالیت هستند که با استفاده از مرغوب ترین پسته ها سعی می کنند تا بهترین خلال پسته را تولید نموده و رضایت مشتری را به دست بیاورند و فروش خود را بالاتر ببرند که در این زمینه بسیار موفق بوده اند؛ زیرا این محصول به دلیل کاربرد و خواص فراوان مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

بسیاری از کشورهای همسایه متقاضی این محصول ارزشمند و پرخاصیت هستند که به همین منظور بسیاری از شرکت های بازرگانی انواع خلال پسته وحشی را با ضمانت کیفیت و در بسته بندی های متنوع به کشورهایی نظیر عراق، ترکیه، حوزه خلیج فارس و … صادر می کنند که در کشورهای مقصد نیز از فروش بالایی برخوردار می باشد. 

1 نظر
  1. سمیرا چیتگر می گوید

    سلام خدمت شما من برای تزیین شیرینی های خانگی خودم از مغز بنه لپه شده شما استفاده می کنم اما در این مقاله متوجه شدم شما آن را به صورت خلال هم موجود دارید ممنون میشم من رو از نحوه این سفارش این محصول اگاه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید