فروش ویژه ونوشک رسیده اصل زیر قیمت بازار

فروش ونوشک رسیده اصل در دو شکل فله و بسته بندی شده، به روش های غیر مستقیم و مستقیم صورت می گیرد.

اگر قصد دارید این محصول را با قیمتی مناسبت تر از قیمت بازار خریداری کنید، بهترین روش خرید مستقیم و عمده است. خرید عمده و مستقیم محصول به علت حذف واسطه ها سبب کاهش قیمت آن می شود.

اگر می خواهید در رابطه با ونوشک رسیده اصل اطلاعاتی را کسب کنید و یا مایل به خریداری آن هستید لطفاً تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

فروش ویژه ونوشک رسیده اصل زیر قیمت بازار

شناخت انواع ونوشک درجه یک

شناخت انواع ونوشک درجه یک

ونوشک یکی از گیاهان دارویی محلی در استان های جنوب کردستان ایران است. پر خاصیت و مقوی است. تحریک کننده و قابض می باشد.

آنها فعال و دارای انرژی هستند و پوست و برگ آنها به دلیل داشتن تانن زیاد، خاصیت قابض دارد و در اسهال خفیف استفاده می شود. در کاهش درد قاعدگی تا حدودی برای کاهش درد استفاده می شود.

از این گیاه دارویی به عنوان جوشانده یا ادویه غذایی استفاده می شود، به عنوان طعم دهنده روغن حیوانی، کشک، دوغ و… استفاده می شود. این گیاه دارویی از طبیعت برداشت می شود و در مناطق مختلف با نام های مختلف شناخته می شود. در استان کرمانشاه به نام ونوشک، بنشت در کردی و بریژه در لری معروف است.

ونوشک یا پسته یک گیاه دارویی بسیار مقوی است. انواع ونوشک دو نوع میوه دارد. میوه خام آن، قابل خوردن است و نیازی به شکسته شدن ندارد، اما با رسیدن این میوه پوسته آن محکم می شود و باید شکسته و خورده شود. طعم آن بسیار خوشمزه است.

صمغ درخت پسته کوهی رنگ سبز بسیار روشن، بسیار چسبنده است و دارای کاربردهای دارویی زیادی است و همانند یک ملین قوی در درمان یبوست و درمان اختلالات گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد

طبع ونوشک گرم است در افراد سرد مزاج باعث تقویت و افزایش نیرو و قوای جنسی می شود.

سبب کاهش درد های ناشی از دوران قاعدگی می شود و زخم ها را التیام می بخشد.

میوه پسته کوهی حاوی کالری زیادی است، با مخلوط کردن پودر خشک شده آن به همراه بادام زمینی و کوهی، انواع مغز ها با مقداری شکر، مداوم به مصرف روزانه برسد، باعث افزایش وزن می شود.

مصرف پسته کوهی سبب تقویت اعصاب می شود، در افزایش قدرت حافظه بسیار مفید و تاثیر گذار می باشد. افراد مسن می توانند با مصرف مداوم ونوشک درجه یک از بیماری آلزایمر پیشگیری کنند.

مصرف بیش از حد ونوشک، سبب زخم شدن دهان و کم اشتهایی می شود، این مشکل به علت طبع گرم آن است.

به علت دارا بودن ارزش های فراوان، حفاظت از این گونه گیاهی بسیار ارزشمند شده و از اولویت های اول مردمان بومی منطقه، نگهداری از درخت پسته کوهی است. مصرف بیش از حد آن به افراد گرم مزاج توصیه نمی‌شود، زیرا سبب بروز عارضه های پوستی همچون لک و جوش می شود.

به علاوه می تواند آسیب هایی به کبد وارد کند و مشکلاتی مانند سیروز کبدی و یا کبد چرب را در گرید های بالا حاصل آورد.

خصوصیات ونوشک رسیده اصل

خصوصیات ونوشک رسیده اصل

این میوه مغذی، درختچه ای به طول دو تا پنج متر است و مجموع برگ های آن از 9 تا 11 ریز برگ تشکیل شده است. یکی از ویژگی های آن این است که گل های این مجموعه به صورت خوشه ای قرار دارند و میوه ها در ابتدا به رنگ قرمز است. بعد از رسیدن سبز رنگ می شود. این گیاه طبیعی و ارگانیک می باشد. در پای آن از هیچ گونه کود یا سمی استفاده نشده است. 300 تا 350 گرم صمغ تولید می کند که به رنگ سبز روشن است. بوی صمغ آن سبک و دلپذیر است، کمی معطر و کمی تلخ می باشد، در خوشبو کننده ها و عطر ها از آن استفاده می شود.

ونوشک رسیده اصل دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که برخی از آن ها به شرح زیر است.

  • ونوشک رسیده و تازه دارای رنگ سبز که در برخی نقاط آن به صورتی و قرمز می گراید می باشد.
  • این محصول حالتی روغنی دارد و به عنوان طعم دهنده در تهیه انواع دوغ و یا روغن های محلی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • مغز ونوشک رسیده مشابه با مغز پسته اما در سایز و اندازه کوچک تر نسبت به پسته می باشد.
  • ونوشک تازه دارای انواع ویتامین ها می باشد و می تواند کمبود ویتامین را در بدن جبران سازد.

قیمت ونوشک رسیده اصل در بازار

قیمت ونوشک رسیده اصل در بازار

قیمت ونوشک اصل در بازار در صورتی که به صورت عمده و فله خریداری شود، بسیار مناسب تر از زمانی می باشد که همان محصول با همان کیفیت را به صورت جزئی و بسته بندی شده خریداری کنیم.

در خرید عمده هنگامی که فروشنده متوجه شود خریدار می خواهد محصول را به صورت عمده خریداری کند، بدون شک قیمتی مناسب تر برای آن ارائه می دهد.

عوامل متعددی بر قیمت انواع ونوشک تاثیر گذار می باشد. برخی از این عوامل به شرح زیر است.

  • یکدست بودن و سورت بندی کردن ونوشک تازه از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن می باشد. به طوری که هر چه یکدست تر و دانه های آن بزرگ تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.
  • کیفیت ونوشک نیز بر قیمت آن موثر است و هر چه به نوع درجه یک آن نزدیک تر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد.
  • نوع خرید ونوشک مبنی بر خرید عمده و خرده بر قیمت آن تاثیر می گذارد و در مورد خرید های عمده تخفیف در نظر گرفته شده برای خرید عمده شامل حال شما خواهد شد.

ویژگی های یک ونوشک خوب چیست

ویژگی های یک ونوشک خوب چیست درخت بنه یا درخت ونوشک دارای درختی مقاوم و دیر زیست می باشد و در شرایط ایده آل و مناسب تا حدود سیصد سال و یا بیشتر از آن عمر می‌کند و منبع تولید میوه ونوشک می باشد. از میوه خام درخت ونوشک، برای تهیه انواع ترشیجات و برخی از مربا ها استفاده می‌شود و مغز آن هم به دلیل مقوی بودن، دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد که مصرف آن را در بین مردم افزایش می دهد. این خواص در صورتی که از یک ونوشک خوب استفاده شود دو چندان خواهد شد.

برخی از ویژگی های یک ونوشک خوب به شرح زیر است:

  • پوست آن نرم و لطیف می باشد.
  • رنگ سبز یا قرمز درخشان دارد.
  • اندازه هر کدام از دانه های با کیفیت آن بین نیم تا یک بند انگشت می باشد.
  • ساقه آن طرد بوده و به آسانی قابل جدا شدن می باشد.
  • طعم آن اندکی به ترش مزگی گرایش دارد.

عرضه مستقیم ونوشک رسیده اصل به تمام نقاط ایران

عرضه مستقیم ونوشک رسیده اصل به تمام نقاط ایران عرضه پودر ونوشک رسیده اصل به تمام نقاط ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. اگر شما قصد خرید پودر ونوشک را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن است که علاوه بر خرید محصولی با کیفیت و پرفروش، از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار می شوید.

چنانچه مایل به خرید ونوشک رسیده اصل هستید اما از مراکز معتبر فروش آن فاصله دارید و یا امکان رفتن به این مراکز برای شما فراهم نیست، می توانید این محصول را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت که سایت رسمی فروش انواع ونوشک رسیده است سفارش داده و خریداری نمایید.

پس از ثبت سفارش مشاوران فروش با شما ارتباط برقرار کرده و پس از پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با قیمت و کیفیت محصولات ارائه شده محصول موردنظر شما را در اسرع وقت درب منزل شما ارسال می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید